• viktualia

    Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!

    Minsann! Inte kan vi lägga ner än eller?!?! Nääeee... tänkte väl det!!

    Här kommer tråd nummer 11 och det är bara att fortsätta diskuteras livets väsentligheter. Så fortsätt babbla nu, kära bruttor!

    Vintips, matlagningsmysterium, byråkratdjunglar, resor, relationer - jaaa visst.. allt ryms ju här!

  • Svar på tråden Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!
  • MuffinsTönt

    Nenne
    Va?!? Inte du heller? Trodde jag e den ende bassängkantfegisen i världen.

    Tanten kom droppandes igår. På morgonen kom en stoor pöl. Usch, nu är lördan inte lika kul. Får kompensera mensvärk, vätskesamling med massa alkohol istället.

    FREEDAG!!

  • nennesjuttioåtta

    Tjohoo fredag!! Party on!

    Muffins
    äh, jag vågar inte dyka! Måste hoppa i och hålla för näsan... Pinsamt...

  • MuffinsTönt

    Här snöar det! Stoooora flingor.

    Jag vågar inte ens hoppa. Väljer alltid trappan om det går. Däremot så kan jag simma under vattenytan ca 10-15m.

    Anne
    Åh, va avis! Vill ha sol och värme. Förresten, vilken tidszon har du? + eller - GMT?

  • nennesjuttioåtta

    här är det -7 och flera dm snö. Dagarna är så vackra nu när det är sol! Det är nu som man verkligen älskar vintern!

    Jag FÖRSÖKER iaf att inte tänka på hur skönt det skulle vara att ligga på en strand i bikini...

  • viktualia

    Är avis på Anne som fått bada. Själv har jag upplevt vackert vinterväder - strålande sol, fem minus och massa snö!!!

  • MuffinsTönt

    Jag har varit suuuuper duktig! Varit på gymmet o tränat. Tränade armarna med hantlar. Jag och dem stora grabbarna! *nickar allvarsamt* Sen skuttade jag snabbt till duschen o den välförtjänade bastun. Där gjorde jag scrubb och inpackning. Det gick väldgit bra att tvätta ut och håret blir inte flottigt. *tipsar Nenne*

    Jag trippade hem och längtade efter en härlig lunch. DÅ slog det mig... STRETCHEN!!!! Jag glömde stretcha efter träningen!!!

  • nennesjuttioåtta

    *applåderar* Vad duktigt att träna en fredag!

    Anne, är du på pickalurven, eller?!?!

Svar på tråden Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!