• viktualia

    Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!

    Minsann! Inte kan vi lägga ner än eller?!?! Nääeee... tänkte väl det!!

    Här kommer tråd nummer 11 och det är bara att fortsätta diskuteras livets väsentligheter. Så fortsätt babbla nu, kära bruttor!

    Vintips, matlagningsmysterium, byråkratdjunglar, resor, relationer - jaaa visst.. allt ryms ju här!

  • Svar på tråden Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!
  • MuffinsTönt

    bokrean startar nästa vecka! *YIIIPPIEE* Har redan bestämt va jag ska köpa. En grundkokbok med recept o beskrivning på HUR man tillagar olika saker och en läkarbok. *hypokindriken talar*

  • MuffinsTönt

    Förresten, är vanligt att man har en menscykel på 32dagar? Jag har försökt räkna flera ggr o då hamnar det på 31-32 dagar varje gång. Hmm...

  • Mrs  B

    Muffins
    Jag ligger på plus minus 30 varje månad utan hormoner i kroppen. Denna omgång var exakt 30 dagar.

  • anne på grönkulla

    Ja du kan ju mycket väl ha en 32-dagarscykel. Skolboksexemplet är väl 28, men det där är nog rätt individuellt tror jag - jag har lite mindre oftast.

  • MuffinsTönt

    Nu har jag gjort en baxiliansk vaxning. När man väl låg där på britsen så undra man lite... Men men... även det hade ett slut. *pust* Kan andas ut tills nästa gång.

    Nu kommer nästa dilemma. Jag har ju tänkt träna halv åtta. Hur tänkte jag där? Så som det är nu vill jag helst vara naken, gärna med bena isär.

  • nennesjuttioåtta

    *fnissar* MUFFINS! HAHAHHAHA, din galninng! Skipa träningen så klart!!!!
    Säger jag som verkligen, verkligen borde göra något åt risbusken själv som inte blivit rörd med hyvel på flera veckor. Jag blir tamejfan rädd när jag ser den själv, ser ut som Animal i the muppet show. *ryser* Brazilian säger du... gjorde det ont? Tror nog maken skulle gå i taket om ajg skulle göra något sånt. Kanske en fin present eftersom han lagar frukost åt mig varje morgon...?

  • MuffinsTönt

    Nenne
    HAHA! Jag ÄR knäpp! Gick faktiskt på den. Det kändes inte så farligt så länge byxorna sträcktes ut mot venusberget.

    skoja bara! Det kändes inte efter 2timmar. Nu är så slät så i 3 veckor.

    Jag har provat raka förut. ARGHHH! NEVER AGAIN! Hellre några minuter smärta med vax än plåga i en vecka med hårstubb.

    Om det gjorde ont? Nääää, inte alls! *blånekar* Jag har ganska högsmärttröskel (tror jag) men fegar ur när det handlar om andra saker. Tex hoppa från bassängkanten.

    Förresten, jag har kramp under foten. Va kallas det? fotsulan,tramp/gåtass?

  • nennesjuttioåtta

    jaaa sendrag! Fy fan va drygt!

    jag vågar heller inte hoppa från bassängkanten.

Svar på tråden Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!