• viktualia

    Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!

    Minsann! Inte kan vi lägga ner än eller?!?! Nääeee... tänkte väl det!!

    Här kommer tråd nummer 11 och det är bara att fortsätta diskuteras livets väsentligheter. Så fortsätt babbla nu, kära bruttor!

    Vintips, matlagningsmysterium, byråkratdjunglar, resor, relationer - jaaa visst.. allt ryms ju här!

  • Svar på tråden Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!
  • MuffinsTönt

    Va najs det låter Nenne. Både pulka/skidbacken o tråddejt! *avis*

  • MuffinsTönt

    Dagens mest rogivande aktivitet: 2timmars kötid på ams!!!! Fattar inte att dem kan ha upp mot 20pers i kön men bara 3!!! som jobbar. Undrar hur dem resonerar där... "Klart ni kan vänta, ni har ju inget jooobb!"

  • viktualia

    Muffins - terror på HÖG nivå... stackare!

    Själv har jag jobbat så att jag är så snurrig att jag knappt vet upp och ner.. gaaaa

  • MuffinsTönt

    Stackars dig! Själv har jag en sög med jobbannonser som jag ska skicka UNIKA brev+cv till. *suuck*

  • MuffinsTönt

    Det är feeest på löööörddag! Wiiieeee! Va najs. Jag ska ha vågigt hår men vet inte hur jag ska fixa det. Har ingen sån tång som pressar håret. Provade med flätor i håret igår. Det ser ganska bra ut men fy va jobbigt att göra små små flätor.

  • MuffinsTönt

    Jaha, här går man o väntar på mens -igen! Denna gången vill jag att tanten ska komma NU för att slippa gå på fest med mensvärk,rinna över koppen hysteri. För att inte tala om tränigen som vi bruka ha för att förbränna spritkonsumtionen. Hoppas på det bästa! Tur att jag har menskopp, kan röra mig obehindrat och ta mig va som helst.

  • MuffinsTönt

    Herregud säger jag bara! Det är en dokumentär på 5an nu om kvinnor som väljer att föda hemma. Dem litar inte på sjukhus och barnmorskor.
    En kvinna låg i en plastbassäng med vatten. Man kunde se hur barnet sakta sakta kommer ut ur vaginan. Va stoor bäbisen är jmf med hur litet "utgången" är därnere. *ryser* men shit va coolt o se det. Själv föredrar jag sjukhus då det är aktuellt o framförallt - Lustgas!

Svar på tråden Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!