• pandis81

    Bröllop 2010 nr 5

    Då tjejer.
    Vi trippar snart in på 2009 och det är vårat sista år som ogifta. Sen är det våran tur.
    Vi fortsätter att diskutera allt mellan himmel och jord kring våra bröllop här på tråden.

    Dom som hänger här och delar sina meningar är följande:
    Missmijah: 26 år Partille 15092009
    Pandis81: 27 år Huddinge 24042010
    Mysifer: 21 år Jönköping 08052010
    Tinzi: Sandared 08052010
    Brudgummarna: 30 års åldern Umeå xx052010
    Kenttjej: Göteborg xx052010
    Aprikos: 24 år Höör 05062010
    Enmidsommarnattsdröm: Gävle 23062010
    Fenixx: 26 år hemlig ort 03072010
    Superstarfia: 17072010
    Emmeli o markus: 22 år Borlänge 24072010
    Evasdottir10: 28 år Bjärrum 31072010
    Haennish: 07082010
    Makupala: 24 år Trosa 21082010
    LindaCecilia: 21082010
    Fruhögstadius: 20 år Morgongåva 25092010
    Svartvitabruden: 25 år Stockholm 27112010

    Inga bestämda datum
    Starfish: 24 år Gävle Sommaren 2010
    Justmeandmylove: Sommaren 2010
    Rosesarered: 23 år Stockholm Sensommaren 2010
    Ullis33: 33 år Göteborg Sensommaren 2010
    Hummlan66: Sensommaren 2010
    Diz: 26 år Ekeby Sep/okt 2010
    Lillamaa: 22 år Kalix Vinter 2010
    Paradisfågel: 20 år Borlänge 201x
    Sockersmulan:

    Våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html

    Kram kram

  • Svar på tråden Bröllop 2010 nr 5
  • pandis81

    Jag vet inte än men jag tror att jag har hittat en serie från den sidan som MV85 beställde ifrån som jag gillar.

    Men jag undrar hur deras kvalite är?? hmm tål att tänkas lite till på.

  • MissMijah

    Nu måste jag gå och jobba jag kikar in senare. kram på er

  • Fenixx

    pandis>> du kan inte fråga här på BT om det är några som beställt därifrån och hur kvaliten var?
    inte skoj om man skulle bli besviken efter man beställt.

  • Leilani

    MissMijah: låter bara som du är lite nervöd inför bröllopet. De flesta brukar känna så en eller annan gång. Kanske det kan vara en inre önskan om att han ska hjälpa till att planera mer (om hahn inte gör det i dagsläget) för då kan det ju kännas för dig som om du verkar se fram emot det mer än vad han gör även fast inte så är fallet. Är bara lätt så att vi kvinnor engarerar och planerar mer.

  • Diz

    Sånna perioder har jag också haft, men då i samband med mina graviditeter... Det är en sund reaktion att tänka över stora beslut, oavsett om du gör det medvetet eller undermedvetet. Inget att oroa sig över tror jag.

  • Fenixx

    ja det är nog hjärnspöken som spelar dig ett spratt. det och konstiga drömmar kan man ofta få vid stora beslut som tex bröllop och graviditet som Diz även nämner.

  • pandis81

    Tack Fenixx
    Jag hade tänkt att göra det men så var jag tvungen att åka iväg en sväng, men jag ska göra det nu och jag hoppas jag får positiv respons för jag börjar faktiskt gilla dom och jag vet nu med säkerhet att det är billigare att beställa dom istället för att göra dom själva.

    Men det känns som om jag står och trampar i den frågan.
    Och det känns även som om jag står och trampar rent allmänt. Det psykiska är inte på topp när man inte har något jobb vet inte när man får pengar eller hur mycket pengar man får. Om vi kan spara något extra eller om man får leva på existensminimum vad händer då med alla planer.

    Nä det är inte riktigt på topp här.


    Fenixx skrev 2009-01-14 12:20:05 följande:
    pandis>> du kan inte fråga här på BT om det är några som beställt därifrån och hur kvaliten var? inte skoj om man skulle bli besviken efter man beställt.
  • paradisfågel

    Sarahkka76, tanten tittade från mig till min mamma o frågade mamma va de va jag menade.. Tror de flesta har tillgång till dator eller dvd, e nog bara min farmor och hans gammelmormor som vi skulle behöva skicka vanligt kort till..


    Pandis, jag fastnade för de kortet där det var en liten kvist på.. Gillade även de du hade gjort själv, men det med kvisten var min absoluta favorit.. Har du beställt hem några provkort? Det har jag gjort därifrån, tog inte allt för lång tid tyckte jag..


    Mijah, tror inte alls du behöver vara orolig! Så känner jag också ibland.. Men om du säger, man e förlovad o planerar att gifta sig så då måste de innebära att de älskar en. Tror bara att de e lite nerver/osäkerhet du känner..


    Återkommer senare när jag käkat Fondue ikväll- mums!


  • sarahkka76

    Paradis: ja du, man undrar ibland....
    Okej då kan man fixa en till henne då

    Tänkte på ett alternativ istället för brudbuketten. Vi som inte vill ha det traditionellt tänkte på att jag kanske ska bära en liten söt korg med choklad inslagen i fint papper i de färgerna som vi ska ha på temat, så att det blir som en accessoar. Det är runda chokladbollar som är jätte goda och finns i olika färger, pappret alltså. Och sen kan gästerna få äta det till brudskålen. Vad tror ni om det?

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 5