• Svar på tråden September 2009 del 2
  • Fru H i september

    TesshjärtaFred: Gud vilken fin ring!
    Jag får ng också börja titta runt efter en som matchar förlovningsringen. Har en från Sandberg i "hamrat" rött guld med fyra diamanter infällda så jag funderar på en anna från Sandberg som har en lite större diamant. Måste nog åka och prova en dag

    Eventuellt så har vi en restaurang på g nu med där vi ska ha festen, så det känns som om lite händer iaf. Men alla här verkar ligga mycket längre fram i sin planering!

  • thildamy

    ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ du har förgyllt min dag just när det kändes så trist och grå..
    hittade min ring jag ville ha sååå mycket billigar....

    TACK!


    TesshjärtaFred skrev 2009-01-20 14:58:28 följande:
    thildamy: Jag beställde den på guldklippet.seDet är en schalins nimbus i vitguld, det finns bild i galleriet. Jag sparade nästan 3000 kronor på att beställa den på internet.
  • thildamy

    Tog det lång tid att få hem ringen ?
    Din ring var jätte fin...


    TesshjärtaFred skrev 2009-01-20 14:58:28 följande:
    thildamy: Jag beställde den på guldklippet.seDet är en schalins nimbus i vitguld, det finns bild i galleriet. Jag sparade nästan 3000 kronor på att beställa den på internet.
  • september2009bröllop

    thildamy: ville bara säga att jag me tycker klänningen med liten ärm är finast då det är precis en sån som hänger här hemma i garderoben..

  • TesshjärtaFred

    Nej det tog inte lång tid. 5-6 arbetsdagar typ.


    thildamy skrev 2009-01-20 15:25:09 följande:
    Tog det lång tid att få hem ringen ?Din ring var jätte fin...
  • thildamy
    september2009bröllop skrev 2009-01-20 22:08:02 följande:
    thildamy: ville bara säga att jag me tycker klänningen med liten ärm är finast då det är precis en sån som hänger här hemma i garderoben..
    HEJ!!! vars köpte du din ifrån?
  • september2009bröllop

    Jag köpte min på ebay så jag fick den uppsydd efter mina mått i kina... och va helt perfekt!

  • MyochErlend
    TesshjärtaFred skrev 2009-01-21 10:48:57 följande:
    Nej det tog inte lång tid. 5-6 arbetsdagar typ.
    men ska du putsa upp din förlovningsring sen också när det börja närma sig ?? :)
  • thildamy

    Har letat på ebay utan resultat ;-( jag har hittadt mina döttrars näbbklänningar på ebay så det ska köpas strax..men jag hittar bara "min klänning" på tradera...
    Får jag vara nyfiken o fråga vad du fick ge..???


    september2009bröllop skrev 2009-01-21 19:27:00 följande:
    Jag köpte min på ebay så jag fick den uppsydd efter mina mått i kina... och va helt perfekt!
  • MyochErlend
    thildamy skrev 2009-01-21 21:09:27 följande:
    Har letat på ebay utan resultat ;-( jag har hittadt mina döttrars näbbklänningar på ebay så det ska köpas strax..men jag hittar bara "min klänning" på tradera...Får jag vara nyfiken o fråga vad du fick ge..???
    vilket fint namn din dotter har ;)
Svar på tråden September 2009 del 2