• Svar på tråden September 2009 del 2
  • TesshjärtaFred

    Igia: Jag tycker absolut den andra klänningen. Skitsnygg!

  • TesshjärtaFred

    Jag har förresten lagt upp en bild på stället där vi ska vara nu. Stenbryggan i förgrunden kommer att vara vår vigselplats.

  • MyochErlend
    TesshjärtaFred skrev 2009-01-20 11:42:32 följande:
    Jag har förresten lagt upp en bild på stället där vi ska vara nu. Stenbryggan i förgrunden kommer att vara vår vigselplats.
    åh det var verkligen fint :)
    ja..vi har nu bokar fotograf :)
    Det känns bra att ha det ordnat..
    nu ska jag ner och träna...
    Sen går hela dagen men skriver mer imorgon :)
  • thildamy
    Igia skrev 2009-01-20 10:42:07 följande:
    Hej på er!Ännu en omröstning...Har två klänningar i mitt galleri. De översta. Kan inte bestämma mig.Har ni lust att hjälpa mig??www.brollopstorget.se/hem/igia/galleri.phpTesshjärtafred:Spännande med ringen. Hoppas det blir som du tänkt dig
    Hej.
    Den andra klänningen...(brud 8 har du döpt den till)
    Din dagen efter klänning så snygg!!
  • Igia

    Vad mysigt. Vi hade oxå planer på Rockelstad men vi blir för många tyvärr.
    Men det verkar vara så fint där!


    TesshjärtaFred skrev 2009-01-20 11:42:32 följande:
    Jag har förresten lagt upp en bild på stället där vi ska vara nu. Stenbryggan i förgrunden kommer att vara vår vigselplats.
  • TesshjärtaFred

    Jag dör! Jag är så kär så jag vet inte var jag ska bli av!
    Jag pratar så klart om min ring!
    Gick i ösregnet för att hämta paketet, och gick med bultande hjärta hem igen. Slet upp paketet, öppnade asken och åh, åh åh!!!! Den är så fin! Och allt är som jag tänkt, till och med graveringen. de gjorde jättefint. Jag hade valt att ha "Fredrik 5/9 2009. För evigt din" som gravyr. Var lite nervös för jag visst inte om allt skulle få plats eftersom det är ganska många diamanter.
    De hade löst det så att de gjorde två rader med gravyr, så texten står under namn och datum. Sjukt fint!
    Jag kan inte vänta tills jag får ha den på mig varje dag.

  • TesshjärtaFred

    Gud vad jag är glömsk i dag. Glömde ju berättat att vi nu har bestämt oss för att göra inbjudningskort och sånt själva. Jag gjorde provkort i går, lovar att lägga upp bild sen. De ser hemgjorda ut absolut, men vi kom överrens om att det bara är charmigt.

  • thildamy
    TesshjärtaFred skrev 2009-01-20 14:26:52 följande:
    Jag dör! Jag är så kär så jag vet inte var jag ska bli av!Jag pratar så klart om min ring!
    Blev så nyfiken vars har du fått tag på din nya kärlek ?
    Har du någon bild?
    Vi gjorde inbjudningskorten själva vi med och det e charmigt med hemma gjort.. finns en DÅLIG bild i mitt galleri på våra.
  • TesshjärtaFred

    thildamy: Jag beställde den på guldklippet.se
    Det är en schalins nimbus i vitguld, det finns bild i galleriet.
    Jag sparade nästan 3000 kronor på att beställa den på internet.

Svar på tråden September 2009 del 2