• Svar på tråden Uppsalabrudar 2009 - del 2
  • FruLindberg09

    men gud! in o utgångmusik har jag inte ens tänkt på! Usch så svårt!

    Nån som själv ska sjunga för er blivande i kyrka eller efter?

    Jag har sjungit på mina barns dop så är rädd för att min blivande räknar med det *gulp*

  • Timba
    angelaa skrev 2009-01-26 09:59:11 följande:
    Är det någon som kan hjälpa mig jag hittar inga bra mallar och bilder för att göra vigselprogram
    jag håller på i indesign, ett program som är avsett för såna saker. är nybörjare själv så jag kan inte hjälpa dig mer än att säga att det är ett proffsprogram som är busenkelt enl. kunniga.
  • Greta 1980

    Ni kollar väl på Bonde söker fru bröllopet - och får lite inspiration?

  • FruLindberg09

    Greta 1980 skrev 2009-01-26 20:09:30 följande:


    Ni kollar väl på Bonde söker fru bröllopet - och får lite inspiration?
    tack för att du påminde! satt o kollade på simon o thomas. Nu har jag bytt
  • 090224 1

    Tack för tipset... :)
    Ska kolla med den där Bo Pärletun..
    Kram

  • Sobeit

    Gud, vad vackert! Frisyren som brudne hade är ungefär samma som jag kommer att ha. Fick hem mitt löshår i söndags. Så då var det bara att "montera" det och se på f*n det fixade jag själv. Så imorgon ska jag avbeställa frisören.


    Greta 1980 skrev 2009-01-26 20:09:30 följande:
    Ni kollar väl på Bonde söker fru bröllopet - och får lite inspiration?

     

  • F A M E

    Jaha nu verkar de som att vi har en fotografen på gång, ska dit och prata lite på onsdag. Ska ringa våran kantor och höra om han är med på de låtar vi har valt så vidare vi fixar noterna åt honom.

    Börjar känna mig lite stressad angående klänningen jag vill ha. Den har gått upp i pris ordentligt nu. *suck* min otur där då. Ska försöka komma iväg dit senast nästa vecka/helg så att den kan stryckas någon gång.

    Har ev hittat min tiara super snygg ska lägga upp en bild lite senare i veckan. Samt så måste vi får rumpan ur stolen och titta på ringarna.

    Sambons klädern är så där färdiga vi har hittat ett snyggt koncept. Frågan är bara vart ifrån man kan hyra dem, någon som vet?

    Nej nu måste jag gå och sova jobbar i morgon bitti.

  • 090224 1

    F A M E skrev 2009-01-26 23:23:42 följande:


    Jaha nu verkar de som att vi har en fotografen på gång, ska dit och prata lite på onsdag. Ska ringa våran kantor och höra om han är med på de låtar vi har valt så vidare vi fixar noterna åt honom.Börjar känna mig lite stressad angående klänningen jag vill ha. Den har gått upp i pris ordentligt nu. *suck* min otur där då. Ska försöka komma iväg dit senast nästa vecka/helg så att den kan stryckas någon gång.Har ev hittat min tiara super snygg ska lägga upp en bild lite senare i veckan. Samt så måste vi får rumpan ur stolen och titta på ringarna. Sambons klädern är så där färdiga vi har hittat ett snyggt koncept. Frågan är bara vart ifrån man kan hyra dem, någon som vet?Nej nu måste jag gå och sova jobbar i morgon bitti.
    Kolla med Hefa brud & fest i uppsala..där kan man hyra herrkläderna..o dom är inte så dyra heller..
    dom är jätte trevliga där..jag har precis hittat min drömklänning hos dom :)
    Lycka till
    Kram
  • Sobeit

    Jag tror jag har hittat vår utgångsmusik. Brudmarsch från Frösön. Eventuellt att vi får kasta om så att det är brudmarschen som ingångsmusik och Canon in d som utgångsmusik. Vi får se.

    Vår cake topper kom med posten igår så idag ska jag avboka tårtställningen på ICA Maxi. Har en alternativ idé till tårtställningen osm känns mer riktig för oss.

  • brud2009

    Nu har jag bokat om kyrkan från kl. 14:30 till kl. 15:00 istället, känns jättebra nu när det är klart

Svar på tråden Uppsalabrudar 2009 - del 2