• Svar på tråden Uppsalabrudar 2009 - del 2
  • Timba

Apropå skor. Vill tipsa er att wedins på gränby har halva rea-priset på alla skor och att de har flera vita "finskor".

Sedan vet jag att det finns två guldskor till salu i uppsala under köp- ovh säljannonserna

• Midsommarbrud09

Oj, tack för alla svar! Matildasfest.se var ju super inspirerande! Många fina skor. Men visst är det en butik också så man kan åka dit och prova?

Känns som om det mesta av planeringen är så gott som färdig! Vi skulle tagit ett tidigare datum, jag kan inte vänta!!
    5 månader kvar....!

• F A M E

Usch jag har ångest att ev inte hinna färdigt allt vi ska.

Ska försöka få barnvakt om ca 2 veckor för att få tid för bara oss 2 att åka iväg och titta på allt vi måste utan våra barn.

Blir så stressad för att vi inte kommer iväg. Sitter också och spånar på ev buffe vi ska ha, gaaaa vad matt jag bli.

Lägger mig i ett hörn och bara dammar igen tror jag. Återkommer när jag upplever vårens härliga solstrålar igen.

• Igia

Nä, men vi ska till Grand Hotel nästa helg.

Mois81 skrev 2009-01-24 22:46:28 följande:
    Nån som varit/ska till Nacka Strand i helgen ?
  • Sobeit

monkay skrev 2009-01-24 11:32:27 följande:
    Var ligger skokanonen? Beställde skor igår från brandos.se. Blev ett par rejäla pumps med stabil klack Jag kan verkligen inte gå i högklackat, dessa var 7 cm, men tror klacken gör den okej ändå Har prelbokat catering igår oxå, känns som om lusten att planera börjar komma tillbaka lite nu Kram på er

Vid IKEA i Boländerna. Brevid Sportex.

• Sobeit

Jag ska inte gå på någon bröllopsmässa. Det är så himla svårt att få ihop det med barnvakter och sånt nu. *suck* Sedan så har jag hela dukningen med dekorationer och allt klart i huvudet, brudklänningen hänger i garderoben och brudnäbbarnas kläder är oxå klara. Så det känns lite avigt att gå på en brollopsmässa när man redan kommit så långt som vi gjort.

Idag har jag iallafall blivit lovad en barnfri dag. M2b ska stuva in alla kidsen i bilen och åka över till farmor över dagen. Såååå skönt!

• F A M E
    Sobeit skrev 2009-01-25 11:12:54 följande:
    Jag ska inte gå på någon bröllopsmässa. Det är så himla svårt att få ihop det med barnvakter och sånt nu. *suck* Sedan så har jag hela dukningen med dekorationer och allt klart i huvudet, brudklänningen hänger i garderoben och brudnäbbarnas kläder är oxå klara. Så det känns lite avigt att gå på en brollopsmässa när man redan kommit så långt som vi gjort. Idag har jag iallafall blivit lovad en barnfri dag. M2b ska stuva in alla kidsen i bilen och åka över till farmor över dagen. Såååå skönt!
    Hoppas att du får en bra skön dag då, själv ska jag ha lite gäster hemma alldeles strax. Har varit inne på Gränby i morse fanns inte så mycket till skor kvar. Jag har iofs str 36, men jag upplevede de rätt utplockat.

Hittade massor utav små ljus typ blockljus fast lite högre inne på Hemtex. Handlade mina ljus där på rea, dem finns kvar dock till orginalpriset. Däremot reade dem ut massa röda grejor typ linne servetter osv.
  • Sobeit

Vi kommer att använda lite finare pappersservetter istället för linneservetter. M2b vill ha vårt tryck på dem, emn jag har köpt servettringar så det bliri nga tryck. *haha*

Tackar förresten! Dagen har varit helt underbar. Känner verkligen att batterierna har fått en välbehövd påfyllning. Nu é de på väg på igen och jag ska passa på att ställa mig på Orbin innan de kommer.

F A M E skrev 2009-01-25 13:09:56 följande:
    Hoppas att du får en bra skön dag då, själv ska jag ha lite gäster hemma alldeles strax. Har varit inne på Gränby i morse fanns inte så mycket till skor kvar. Jag har iofs str 36, men jag upplevede de rätt utplockat.Hittade massor utav små ljus typ blockljus fast lite högre inne på Hemtex. Handlade mina ljus där på rea, dem finns kvar dock till orginalpriset. Däremot reade dem ut massa röda grejor typ linne servetter osv.

• mia8

Våran smekmånad är bokad!!!!!!!!!!!!!!! I oktober bär det av till Domincanska repunliken!

Svar på tråden Uppsalabrudar 2009 - del 2