• Svar på tråden Bröllop Umeå 2009 fortsätter...
  • Vill nu

    Tycker det borde börja bestämmas snart... I alla fall på vårt jobb börjar semestrarna på att ska vara klara, och det verkar ju vara det man får vänta på! Vi vet iaf vår, och tur är väl det, med 28 (!!!) dagar kvar!


    Umbraz skrev 2009-02-07 12:31:20 följande:
    Hej! Välkommen hit!!Jag har inte heller koll på vilken präst vi får, undrar när det bestämms??
  • Idefixen

    Tycker de borde bestämmas snart. Men, de kanske redan är bestämt... vem vet?!
    Jag hoppas iaf på att vi får samma präst som höll i min morfars begravning i somras. Men, sån tur har jag nog inte. Så de blir nog nån annan.
    Får väl höra vem de är när de ringer å bokar tid för samtalet man har före

    Snart ska vi på IKEA. Då blir de till att köpa lakan att ha som dukar, och lite annat smått å gott

  • SommarNoll9
    Idefixen skrev 2009-02-07 12:21:29 följande:
    Hej!Här är en till brud från umeå!Vi gifter oss den 30/5!Kyrka är bokad. Vet inte vilken präst de blir än, bara att vänta å se.Ska skicka ut de sista inbjudningarna idag, klänning är köpt, bokat tid hos frissan för klippning, permanent, och slingor.Är ju såååå kul att planera!
    Välkommen hit!

    Fixandet med inbjudningskorten fortsätter. Min sambo har även ändrat sig och fixar med en hemsida åt oss där vi kan lägga ut information istället för att skicka med ett extra blad med inbjudningskorten. Vad tror ni, räcker det om man skriver om kuvertavgiften på hemsidan eller borde vi ha det på inbjudningskorten också?! Vill ju inte att folk ska bli stötta för att det inte framgår direkt...
  • Vill nu

    Har ni önskat präst? I Sävar kan man iaf göra det!


    Idefixen skrev 2009-02-07 17:36:31 följande:
    Tycker de borde bestämmas snart. Men, de kanske redan är bestämt... vem vet?! Jag hoppas iaf på att vi får samma präst som höll i min morfars begravning i somras. Men, sån tur har jag nog inte. Så de blir nog nån annan.Får väl höra vem de är när de ringer å bokar tid för samtalet man har före Snart ska vi på IKEA. Då blir de till att köpa lakan att ha som dukar, och lite annat smått å gott
  • Idefixen

    Tack tack!

    Näe, vi har inte önskat präst. Kan säkert göra de där vi ska gifta oss oxå. Men, tänkte inte på de när jag prata med dom.
    Kanske kan slänga iväg ett mejl ang det?!

  • Vill nu

    Vill no väldigt gärna ha den prästen, så kostar det ju inget att fråga!


    Idefixen skrev 2009-02-07 20:15:20 följande:
    Tack tack! Näe, vi har inte önskat präst. Kan säkert göra de där vi ska gifta oss oxå. Men, tänkte inte på de när jag prata med dom.Kanske kan slänga iväg ett mejl ang det?!
  • ElMac
    MariaNoll9 skrev 2009-02-06 23:09:44 följande:
    Var har/ska ni köpa era ringar?Jag vill inte lägga särskilt mycket på ring, så min fundering nu är att sätta stenar i min ganska breda förlovningsring, vem gör sånt?
    Vi har varit på titanrngar i härnösand och sett ut våra ringar.

    och ja tycker att de är en smart idé att kontakta en guldsmed och pimpa befintlig förlovningsring. ÄR den bred och du vill bära den senare så kanske de blri för mycket med två och då skulle jag gjort som du!
  • Vill nu

    Nu finns bilder på klänning, ring och krona i mitt galleri, om någon är intresserad!

  • Umbraz

    Tjusigt värre!!! Jättevacker klänning!!

    Vill nu skrev 2009-02-08 12:12:12 följande:


    Nu finns bilder på klänning, ring och krona i mitt galleri, om någon är intresserad!
  • Vill nu

    tack! Och den är ännu finare i verkligheten!


    Umbraz skrev 2009-02-08 12:14:30 följande:
    Tjusigt värre!!! Jättevacker klänning!!Vill nu skrev 2009-02-08 12:12:12 följande:
Svar på tråden Bröllop Umeå 2009 fortsätter...