• Svar på tråden Bröllop Umeå 2009 fortsätter...
  • Vill nu

    Ja, herregud! För 6 mån sen började vi planera, och nu har vi bara drygt en månad kvar! Var tar riden vägen??!


    Umbraz skrev 2009-02-01 14:56:14 följande:
    Hallå där!Idag är det 6 månader kvar för oss som ska gifta oss 1/8...rackarns vad fort det går!
  • Umbraz

    Har lite problem med näbbklänningar. Jag har ju hittat en klänning på little fairies, som finns i mitt galleri. Den är ju superfin men är ju ingenting de kan ha på sig en vanlig dag. Jag söker fina klänningar i brunt och creme som ser lite mer vanliga ut, men ändå fina. Var inne på Högtidskläders hemsida och där finns en bild med tre flickor som har likadana klänningar men där den ena är brun med prickar på. Är det någon som varit där och kollat in näbbklänningar, har de bra utbud?
    Jag har kollat på begagnatfronten med det blir lite problematiskt, då jag ska ha två stycken klänningar i två olika storlekar.

  • 010809

    Ja, 6 månader kommer ju försvinna hur fort som hälls.. det gäller att ligga i nu å inte skjuta upp saker.. =)


    Umbraz skrev 2009-02-01 14:56:14 följande:
    Hallå där!Idag är det 6 månader kvar för oss som ska gifta oss 1/8...rackarns vad fort det går!
  • SommarNoll9
    Umbraz skrev 2009-02-01 14:56:14 följande:
    Hallå där!Idag är det 6 månader kvar för oss som ska gifta oss 1/8...rackarns vad fort det går!
    Ja jag säger som 010809, nu gäller det att få saker och ting fixade så man inte står där med massor kvar i slutet. Jag/vi har tänkt ha så mycket som möjligt klart innan semestern, för under semestertider kan det ju vara lite svårt att få tag i folk på vissa ställen.

    Idag lånade vi hem skrivaren från svärföräldrarna så att vi kan fixa inbjudningskorten. Ska köpa papper, snören/band och kuvert imorgon tänkte jag så vi har allt hemma. Känns sååå roligt att få börja med det och få iväg dem!
  • SommarNoll9

    Nu har jag varit och beställt papper till inbjudningskorten. Vilka band vi ska ha får vi se vartefter och köpa det då. Kuvert ska också köpas in i veckan när vi gjort ett provkort så jag vet exakta storleken. Vi hade en önskan om att ha gröna band runt kortet men hittar inget som matchar den gröna färgen på bottenpapperet. Vi ska ju ha vitt papper över och det är ju inte så svårt att matcha Vi får väl köra vitt/vitt på banden annars. Det löser sig.

  • Vill nu

    Nu har jag varit och provat klänningen, och nästa vecka får jag hem den! =)

  • hoppan

    Hej allihopa!
    Jag har beställt en klänning på änglalikt. Den finns i mitt galleri men den skall inte vara så kort som på bilden. JAg hade tänkt att det skulle bli en rosa klänning just för att den kanske skulle gå att använda efteråt. Nu ville min dotter ha en vit så jag tänkte att det skulle hon få bestämma själv hon är 10 år så hon vet ganska väl vad hon vill. Den var jätte söt och går säkert att anvånda man kan ju ha färjade detlajer till ex bpleros etc. JAg tcker att kläningen var mycket finare i verkligheten än på bilden.
    Lycka till

  • hoppan

    Hej allihopa!
    Jag har beställt en klänning på änglalikt. Den finns i mitt galleri men den skall inte vara så kort som på bilden. JAg hade tänkt att det skulle bli en rosa klänning just för att den kanske skulle gå att använda efteråt. Nu ville min dotter ha en vit så jag tänkte att det skulle hon få bestämma själv hon är 10 år så hon vet ganska väl vad hon vill. Den var jätte söt och går säkert att anvånda man kan ju ha färjade detlajer till ex bpleros etc. JAg tcker att kläningen var mycket finare i verkligheten än på bilden.
    Lycka till

  • hoppan

    JAg lyckades få in två likadana inlägg med diverse konstiga ord hoppas ni har llite överseende

  • hoppan

    JAg lyckades få in två likadana inlägg med diverse konstiga ord hoppas ni har llite överseende

Svar på tråden Bröllop Umeå 2009 fortsätter...