• Tizia

    Göteborgsbrudar "kom i form" -09

    Alla som vill komma i form inför bröllopet -09 Välkommna ! =)

  • Svar på tråden Göteborgsbrudar "kom i form" -09
  • sokkerstruten

    Låter som en bra plan tycker jag! Dock kanske du ska ha lite marginal, ibland gör inte kroppen som man vill med det här med att gå ner 1 kg i veckan! Man kan äta och träna hur bra som helst men efter att tag så vänjer sig kroppen vid detta och man kan börja "stå stilla" på vågen ( dock ska man ju ta i åtanke att man bygger muskler)...dom där sista kilona kan vara svåra att bli av med! Bara så du inte beställer en klänning och så fattas det 1-2 kg för att komma i den!

    Men annars som en väääldigt bra plan!! Jag tränar inte ens, men äter rätt mat med VV och har hittils gått ner 8 kg! Även om vi har haft två veckor med besök här i usa och maaasssa good mat och och godis!


    MalinJohn skrev 2008-11-27 07:56:18 följande:
    Ska tillägga att jag måste vara hård med träningen efter jag beställt också, då hägrar nämligen göteborgsvarvet.
  • sokkerstruten

    ska tillägga att jag vägde mig idag istället för på måndag! Det blev bara ett halvt kg denna veckan, nu står vågen på 64.5 kg...nöjd ändå för veckan är ju inte slut än men det är nämligen thanksgiving här i usa, och vi ska äta klassisk thanksgivingdinner, med turkey, mashed potatoes, cranberry gravy, cornbread och green beans. Det hela avslutas med en hemma gjort pecan pie och en pumpkin pie med glass!

    Jag ville väga mig innan nu bara för att se vad vågen stod på innan jag börar möla i mig saker! ;)

  • Tizia

    MalinJohn: Va duktig du e !! Jag hinner typ inte träna nu =(
    Massa annat + att jag fått inflammation i hälarna så d e sådär kul att ta långpromenader etc.. alltid e d nåt =/ Men snart..snart.. =)

  • MalinJohn

    Klänningen kommer jag i, det är bara det att jag har en totalt osmaklig liten valk på ryggen där den slutar..

    Jag försöker träna massor, framförallt för att jag vill springa det jäkla varvet på en hyfsad tid och känna mig duktig, bröllopet är såklart en sporre och ett sätt för mig att elda på lite men för mig handlar min viktminskning om en livsstilsförändring.

    Förra året gick jag ner 27 kilo på tre månader och har hållit vikten sen dess och egentligen är de här sista 8-10 kilona bara den sista lilla spruten..

    Det hade varit roligt att promenera lite tillsammans, att tjöta bröllop samtidigt som man motionerar vore ju toppen..

  • Tizia

    Absolut ! D hade varit jättekul..! Jag har grymt mkt tentor å så nu innan jul (hela 10 st faktiskt)!! Så jag behöver ut å få llite frisk luft å motion, problemet för mig är att jag har svårt att planera eftersom jag aldrig vet hur lång tid pluggandet tar... =( Men nästa vecka kanske vi kan få in en promenix ngn gång?

  • Teapot

    MalinJohn: tusanimej vad duktig du är! Sådana som du inspirerar, kände helt plötsligt att nu är det faktiskt dags att nypa mig själv i örat så det blir någon ordning med det här!

  • stellajsj

    MalinJohn: Åhh vad duktig du är! Själv så har jag legat i kräksjuka ett par dagar..bläää Värsta som finns! Men kanske har blivit av med ett par gram på köpet hihi!

  • Nussa o Nusse

    Tjena brudar

    Jag tänkte hänga på er träningstråd om jag får? Jag vill gå ner 10-15 kg till vårt bröllop som blir under 2009, troligtvis i sommar.

    Jag har precis skärpt mig och börjat gå till gymmet regelbundet, annars blir det lätt periodvis... Nu e jag iaf supermotiverad och tänker köra ca 3 styrkepass och 2 konditionspass i veckan plus dagliga promenader. Några andra som tränar på SportLife?

    Det vore jättekul att lära känna folk här så vi kan peppa varandra tillsammas, för visst vill man ha fina bröllopskort?
    Jag vill dessutom ha barn snart, och jag tror inte att min kropp skulle må så bra av att gå upp ytterligare i vikt...

  • Tizia

    Nussa: Klart du får =)

    Hur går det för alla ? Själv e jag superomotiverad just nu.. tllbringar mitt liv i halvliggande position med en bok i handen. Extremt mycket plugg =( Å det gör ju inte att man blir mindre godis sugen precis !! =)

  • MalinJohn

    Men tizia, ska vi försöka få till en promenad snart då? Jag tror vi alla behöver peppning, jag käkar en jäkla massa pepparkakor nu jag.. mindre bra..

Svar på tråden Göteborgsbrudar "kom i form" -09