• nennesjuttioåtta

    Lös biljett till barnkarusellen!

    Välkomna nya som gamla tivolibesökare!

    Nu drar en ny tur av barnkarusellen igång! Kliv på och du får uppleva en galet snurrig tid: Att bli illamående, spy, klämma ut vattenmeloner genom små hål och vinna högsta vinst på Tombolan och efteråt tycka att det var en jäkla häftig upplevelse och direkt efter det sätta sig i den familjevänliga berg- och dalbanan. En del tycker den är hysteriskt rolig, även om vissa bitar av turen kan kännas lite jobbiga. Men hur vanligt är det att få sova när man är på nöjesfält - EGENTLIGEN? Det är bara att gilla läget, och har du väl klivit på kommer du aldrig av!

    Vissa av oss har, enligt lagen om all tings jävlighet, ställt oss i fel kö och väntar fortfarande på att få kliva på...

    Men i väntan på att det ska bli dags för nästa tur så finns ju förstås Flumride som alla får åka med gratis (även de som redan sitter på bergbanan får respit för en tur då och då, utan att passera Gå). En helt fantastisk skapelse där vi glada i hågen får åka stock, bli våta och få en hisnande avslutning som killar rejält i magen, förhoppningsvis med en hel del sprut och om det känns bra så får vi åka ett varv till.

    Nu åker vi!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-02 17:37
    Attans, jag glömde ju nämna att vi som står i fel kö såklart hamnar av misstag i kön till Fritt fall ibland. Otäck upplevelse men vet inte om väntan innan nedsläpp är värst eller själva nedfärden. *ryser* Dock landar vi med fötterna på jorden till slut, mycket tack vare alla ni andra som tar emot oss så vi landar mjukt.

  • Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!
  • fru AM

    Cicci: Jag tror du ska be dagisfröknarna säga till Eriks föräldrar att klippa naglarna på honom. Vilken unge!! Konstigt att de valt honom som "inskolningshjälp". När Livia skolades in var det bara väldigt lugna och snälla större barn inne. Hoppas det går bättre imorgon!

  • nennesjuttioåtta

    Ååh vad ni är glamorösa... Jag har knappt sett en kändis mer än på TV!

  • Oms

    hmm funderar nu om jag ngnsin har dejtat en tysk...tror inte det men en halvungrare som hade en tysk plastmamma - räknas det? fast han var nog hårig lite överallt om jag inte minns fel *ryser vid minnet som är gammmmmmmalt*

  • nennesjuttioåtta

    Lapinette
    aah jag utgick ifrån min egen. Det är ju en helt annan kvalitet än om man jämför mot makens afro. ÅÅh vad jag ösnakr att jag var lockig istället!

  • BrudSommar2006

    Omsan, vet inte någonting om den där granndottern, har inte träffat henne så jag vet inte om hon är snygg eller inte men jag har förstått det som att det här inte är någon före detta pojkvän i alla fall. Makens föräldrar tycker att det hela är mycket konstigt, som att grannarna måste dölja något för dem för nu har ju galningen som sagt hållit på i ett år. I alla fall så tycker jag att det är läskigt att besöka dem för om man vaknar på natten och måste gå på toa så vet man ju inte om han står på balkongen och stirrar in eller så.

  • nennesjuttioåtta

    BS
    men om han stalkar grannens dottter, varför kollar han in hos dina svärisar då???

  • Oms

    Lappis - italienare? se där se där har ingen kunskap där

    däremot har jag gjort marknadsundersökning bland finnar, thailändare och Gambier för att nämna några...

  • nennesjuttioåtta

    OMs
    hahhahahahh kan vi få höra en lååååååååååååååång utläggning ang detta?

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!