• MilosMamma

    Vi brudar 09 som ska ner Minst 20 kg!!

    Själv letar jag efter en stenhård PT (Personlig Tränare) men dom var svåra att hitta, snygg bör han ju vara med så motivationen blir den bästa ;)

    Så då blir det att köra på egen hand, Jag tänkte dra igång med GI igen, körde det 2 veckor för ett tag sen o tappa 6 kilo.

    Nu ska jag ner helst 25 kilo tills Augusti nästa år då vi gifter oss och jag ligger på min Matchvikt igen.

    Är dert Några fler där ute som har bestämt sej att nu jävlar annama ska vi ner till bröllopet nästa år.
    Vi kan ju dela med oss av recept om man kör samma..

  • Svar på tråden Vi brudar 09 som ska ner Minst 20 kg!!
  • SaraPayam
    brud080808 skrev 2008-10-22 10:18:27 följande:
    Jag sällskapar gäna, vill ner 20-25kilo, förmodat bröllop sep 09.
    Vad kul, vi börjar ju bli några stycken här nu :) Vad har du för taktik för att gå ner i vikt, ska du köra någon diet?
  • MilosMamma
    SaraPayam skrev 2008-10-22 09:55:10 följande:
    Jag delar upp det, jag går upp kl 06 för att hinna träna innan man ska iväg till skolan & sen tränar jag på kvällen med :)Man får ju planera inte det i minsta detalj för att hinna med & plugga med :)Härligt att komma ut :) Det är ju jättefint väder idag :) Har du någon plan hur du ska lägga upp din viktnedgång?
    Hmm Jadu, till en början ska vi skära ner radikallt på chokladen, men lördagar ska vi få unna oss en liten bit, typ jordgubbar doppade i choklad o så. Men inte mer
    sen ska jag ta tag i mina morgonpromenader igen, jag gick ut 5 varenda morgon för ett par månader sen.
    O nu när jag kommer börja jobba så kommer jag få en hel del motion som tur är men sean ska de bli promenader på kvällarna med, vi får väl dela upp det lite jag o sambon iom att båda kommer jobba o sen hätma o lämna hos dagmamman o så, men det löser sej alltid, Hoppas på att gymmet ska öppna här ute med då är tänken ett årskort där o 4 dagar i veckan.
  • SaraPayam
    MilosMamma skrev 2008-10-22 10:21:35 följande:
    Hmm Jadu, till en början ska vi skära ner radikallt på chokladen, men lördagar ska vi få unna oss en liten bit, typ jordgubbar doppade i choklad o så. Men inte mersen ska jag ta tag i mina morgonpromenader igen, jag gick ut 5 varenda morgon för ett par månader sen.O nu när jag kommer börja jobba så kommer jag få en hel del motion som tur är men sean ska de bli promenader på kvällarna med, vi får väl dela upp det lite jag o sambon iom att båda kommer jobba o sen hätma o lämna hos dagmamman o så, men det löser sej alltid, Hoppas på att gymmet ska öppna här ute med då är tänken ett årskort där o 4 dagar i veckan.
    Det låter ju jättebra :) Det är faktiskt jätteviktigt att få unna sig, jag har med en dag i veckan som jag unnar mig. Annars skulle det bli för tråkigt ;)

    Ska din m2b med gå ner nåt?

    Promenader är underskattat tycker jag. Man märker ju direkt på kondtionen, låren blir fastare & så vidare, bara pga promenader. Plus att man får lite luft på köpet :) Och nu när träden är så vackra så ska man ju passa på att vara ute :)

  • MilosMamma
    SaraPayam skrev 2008-10-22 10:27:46 följande:
    Det låter ju jättebra :) Det är faktiskt jätteviktigt att få unna sig, jag har med en dag i veckan som jag unnar mig. Annars skulle det bli för tråkigt ;)Ska din m2b med gå ner nåt? Promenader är underskattat tycker jag. Man märker ju direkt på kondtionen, låren blir fastare & så vidare, bara pga promenader. Plus att man får lite luft på köpet :) Och nu när träden är så vackra så ska man ju passa på att vara ute :)
    min m2b behöver ner ett par kilo 5 kanske, men han behöver bygga muskler ist så han ska få jobba, han ska börja box med min bror ( min bror är ordningsvakt och väktare o tränar nästan alla dagar i veckan, ja han är väldigt stor så min m2b har endel jobb framför sej då han ska träna med min bror ) =)
  • SaraPayam
    MilosMamma skrev 2008-10-22 10:42:07 följande:
    min m2b behöver ner ett par kilo 5 kanske, men han behöver bygga muskler ist så han ska få jobba, han ska börja box med min bror ( min bror är ordningsvakt och väktare o tränar nästan alla dagar i veckan, ja han är väldigt stor så min m2b har endel jobb framför sej då han ska träna med min bror ) =)
    Det är ju kanonbra. Det blir ju även lättare att morivera varandra när man har stöd hemifrån :)
  • fröken sjunfors

    Tog precis en härlig höstpromenad med hunden, åh så härligt det var Hoppas det fina vädret kan hålla i sig några dagar..

  • MilosMamma

    vi har med varit på promenad men gud va de blåser här, har ont i öronen nu...

  • SaraPayam

    Vad duktiga ni är tjejer. Inte kul när det gör ont i öronen...jag vet hur det känns ;) Ska börja med antibiotika för min öroninflammation nu, det verkar inte riktigt vilja ge med sig. Sen har det börjat sätta sig på bihålorna *suck*

  • lönnsjö

    Hej alla duktiga tjejer!
    Jag har också börjat min viktresa Hitills har jag gått ner 4,5 kg och det känns jättebra. Äntligen!! Har väl 20 kg kvar. Det är härligt att läsa om er alla,jag blir verkligen peppad och inspirerad. Kämpa på allihopa!!

  • SaraPayam
    lönnsjö skrev 2008-10-22 12:44:34 följande:
    Hej alla duktiga tjejer!Jag har också börjat min viktresa Hitills har jag gått ner 4,5 kg och det känns jättebra. Äntligen!! Har väl 20 kg kvar. Det är härligt att läsa om er alla,jag blir verkligen peppad och inspirerad. Kämpa på allihopa!!
    Vad duktig du är lönnsjö, kul att det går så bra för dig :)
Svar på tråden Vi brudar 09 som ska ner Minst 20 kg!!