• Svar på tråden Jämtlandsbrudar del 4!
  • sarmarg

    Vi ska gifta oss i Sundsjö Kyrka. Sen ska svägerskan göra inbjudningskorten så vi ska snart ta ett snack med henne om hur de ska se ut.

  • celtic
    sarmarg skrev 2008-11-22 08:32:58 följande:
    Vi ska gifta oss i Sundsjö Kyrka. Sen ska svägerskan göra inbjudningskorten så vi ska snart ta ett snack med henne om hur de ska se ut.
    Vad skönt! Jag sitter och förbannar allt som heter rosetter och lacksigill nu :)
  • Oneesan

    Mysigt alla som ska gifta sig i kyrkan. Det ville inte min sambo så vi fick leta efter något annat, valde tillslut Bye brygga. Men nu ska vi iväg och titta på hus så det kanske blir i trädgården på det istället

  • FruHamberg
    Oneesan skrev 2008-11-24 22:11:00 följande:
    Mysigt alla som ska gifta sig i kyrkan. Det ville inte min sambo så vi fick leta efter något annat, valde tillslut Bye brygga. Men nu ska vi iväg och titta på hus så det kanske blir i trädgården på det istället
    Var hus bra? Blir det bröllop i trädgården?

    Är nån som vet ifall det finns nånstans i Östersund man kan ta sånglektioner? Skulle gärna vilja överraska gubben min med lite sång. Har hittat en sån fin låt, den kändes så rätt. Och han vet vilken fruktansvärd scenskräck jag har, så det vore en rolig överraskning .
  • sarmarg

    Nu har min klänning kommit och det var jättefin. Köpte den via tradera 995 + frakt.

  • Sotnos080906

    Hej!

    Jag smyger in och kikar lite.. Kul att tråden lever vidare.
    Lycka till alla blivande Fruar!

    Kram,
    Fru Wallander

  • Sotnos080906

    Ett tips efter det att jag läst lite på tråden..

    Smink och hår gjorde jag hos Linda på LL Hår & Makeup i Odenskog. Jag har ett typiskt svenskt hår,svårt att sätta upp, spikrakt, ja ett riktigt problem hår vid uppsättning! Men, uppsättningen höll mycket bättre än vad jag hade vågat hoppas på. När det kommer till sminkningen är jag fortfarande mållös över att någon kunde få denna otroligt trötta kvinna - jag satt på akuten kvällen innan bröllopet med min yngste son som hade svårt att andas - ja, hon fick mig att stråla och se så otroigt vacker ut! Hon använder sig av och säljer "Mist", ett svenskt märke som många makeupartister använder.
    Sminkningen höll från 11 på morgonen till 04 på natten... *s*

  • FruHamberg
    sarmarg skrev 2008-12-02 20:02:42 följande:
    Nu har min klänning kommit och det var jättefin. Köpte den via tradera 995 + frakt.
    Vad roligt att du är så nöjd
  • Snöhjärta

    Hejsan! Vi gifter oss i Frösö kyrka i februari. Undrar om vi får vara med här?

Svar på tråden Jämtlandsbrudar del 4!