• Svar på tråden Pingst 2009 del 2
  • Kärlekensskull

    Samma här, längtar så mycket för att få skicka ut inbjudnings korten

  • Nalle Puh 40

    Var och provade klänningar igår, oj vad det är svårt...

  • Lilla Fröken Fräken

    Åhh... känns så himla skönt att jag redan har köpt min klänning! Gjorde det under hösten, det var rea på sommarens modeller. Har bild i mitt galleri, tror jag. Det är en Lilly klännig som var en av de få som jag hittade osm inte var axelbandslös, ett av mina kriterier!

  • Kärlekensskull

    Gud vad kul, hade gärna prövat mer brudklänningar. Man känner sig såå fin! Jag fick hem min för någon månad sen men har bara vågat pröva den 1 gång.
    Vad vill du ha för typ av klänning?

    Nalle Puh 40 skrev 2008-12-09 07:45:40 följande:


    Var och provade klänningar igår, oj vad det är svårt...
  • Nalle Puh 40

    En ganska enkel utan en massa "krussiduller" Gärna ett litet släp oxå. Finns en bild i mitt galleri på en som jag gillar...

  • Kärlekensskull

    Jag hade nog velat hyra egenligen men nu så hittade jag min drömklänning och den gick inte hyra så nu hänger den där hemma i garderoben.
    Var tvungen att rensa hela garderoben för att klänningen skulle få plats. hhehe!
    Kanske försöka sälja den sen efter bröllopet eftersom det tar så stor plats, men på ett sätt vill man ju spara den oxå.
    Får se hur det blir

  • Kärlekensskull

    Hittade 2 jätte söta brudnäbbs klänningar när jag var på stan och sprang på lunchen.
    Har letat jätte mycket men inte hittat något. Men nu så, Halva priset var det på dem också så jag fick dom för 650:- för båda!
    JIPPIE!!

Svar på tråden Pingst 2009 del 2