• Svar på tråden Pingst 2009 del 2
  • Lilla Fröken Fräken

    Jag har börjat fundera litegrand på blommor...
    Det blir nog lite rosor, kanske pioner och möjligen liljekonvaljer, om det finns vid den tiden.

    Har inte alls kontaktat någon florist, hur långt i förväg måste man boka in det?

  • Nalle Puh 40

    Liljekonvaljer ska vi ha som dekoration på borden och i kyrkan men kom på att de doftar starkt om någon är alergisk

  • Lilla Fröken Fräken

    Ja, jag har också funderat på doften... dock så tror jag inte att dte är någon som är så suuuper allergisk. Min syster o far är lite allergiska, men så länge de har en rolig fest, så tänker de nog inte på det

    För övrigt så ligger nog bröllopsresan på is... både jag o min m2b jobbar nämligen på det stora byggföretag som i går gick ut med ett varsel på 2000 personer i Sverige... klump i magen... bröllopet bara måste bli av i alla fall, så då får man spara in på det man kan. Om vi nu får behålla jobben så kan man ju alltid ta och boka en resa lite senare!

  • Nalle Puh 40

    Lilla fröken fräken: Håller tummarna jätte hårt för att ni klarar er...

  • Lilla Fröken Fräken

    Har köpt material till inbjudningskort i helgen!!
    Ska pyssla lite med det under kommande vecka tänkte jag.

    Har ni börjat ännu? Börjar fundera lite på vad man ska skriva egentligen...hmm inte helt lätt att formulera sig.

  • skruttgumma

    Lilla Fröken Fräken: Oj, vad jobbigt! Hoppas ni får stanna kvar..

    Ska oxå börja göra lite inbjudningskort. Har tagit ganska lite information i själva inbjudningskorten och hänvisar till vår hemsida för utförligare information om klädsel, vägbeskrivning, om man vill hålla tal el liknande m.m.

  • Nalle Puh 40

    Det ska vi oxå göra, tycker inbjudan ska vara enkel så att alla förstår

  • Kärlekensskull

    Så ska vi också göra. Svårt att få plats med all info på ett inbjudnings kort. När skickar ni dem? Räcker väl med att skicka dem i mitten/slutet av feb?

  • Nalle Puh 40

    Har tänt mitten av januari, orkar inte hålla det hemligt längre

Svar på tråden Pingst 2009 del 2