• janos

    Äntligen fredag del 15

    Nu är det dag för en till! Välkomna!

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd nr 1-14= 26981 inlägg.......nu tar vi 27.000!!

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 15
  • Esonda

    fortsätter det snöa såhär så kommer jag inom 3 timmar vara insnöad... och jag bor på 2:a våningen.. O.o

  • mammacatta

    Tja, annars vore det illa. Men om man får ett foto av kungen så måste jag nästan testa det...

  • Fru Hilde

    Här snöar det fortfarande. Anne om du skyndar dig kanske det finns kvar litegranna snö... statisktiken talar ju tyvärr emot en vit jul... men man vet ju aldrig detta året kanske blir annorlunda. Å andra sidan kommer du befinna dig på nordligare breddgrader än jag själv på självaste aftonen

    MC vad ska du meddela kungen? Min svägerskas barn fick besök av kung o drottning på deras dagis några månader sedan... de var besvikna... kungen o drottningen såg inte alls ut som de trodde... ingen krona och inga vackra kläder Pojken trodde åtminstone kungen skulle ha en cape

  • Esonda

    Fru Hilde: haha vad sött ^^ tycker med faktiskt att de ska vara som i sagorna.. iaf på sommaren.. hade jag vart viktoria eller madeleine så hade jag lätt satt på mig prinsessklänning och krona..

    Snöar för fullt här.. kramsnö är det med :)

    Förr i tiden var det iaf vita jular.. iaf för 13 år sen! Och småland borde vara vit under juletid... oj det rimmade nästan hahah...,

  • mammacatta

    Det var inte länge sen vi hade 6 gröna jular i sträck! Men nu bor jag på ett berg och här snöar det jämt mest.

    En deci drygt bara idag!

  • äntligen på väg

    Äntligen fredag!

    Snön har tom hittat till mig! Fast det är inte så mycket, täcker inte ens gräset helt.

  • Esonda

    tänk vad konstigt... Sverige som är så litet och så är det olika överallt. Nu blir det snart för mycket.. Bara det inte blir grön jul i år igen.. har för mig det regnade förra julen.. :S

  • anne på grönkulla

    Haha, ja besviken kan man vli!

    Fru Hilde skrev 2008-12-12 14:45:25 följande:


    Här snöar det fortfarande. Anne om du skyndar dig kanske det finns kvar litegranna snö... statisktiken talar ju tyvärr emot en vit jul... men man vet ju aldrig detta året kanske blir annorlunda. Å andra sidan kommer du befinna dig på nordligare breddgrader än jag själv på självaste aftonen MC vad ska du meddela kungen? Min svägerskas barn fick besök av kung o drottning på deras dagis några månader sedan... de var besvikna... kungen o drottningen såg inte alls ut som de trodde... ingen krona och inga vackra kläder Pojken trodde åtminstone kungen skulle ha en cape
Svar på tråden Äntligen fredag del 15