• janos

    Äntligen fredag del 15

    Nu är det dag för en till! Välkomna!

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd nr 1-14= 26981 inlägg.......nu tar vi 27.000!!

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 15
  • Fru Hilde

    *vinkar till alla som vill ha vink*

    Här finns gott om flunsa.... nån som vill ha?? Ett litet frustrerat flickbarn med snorig näsa dålig aptit och alldeles otämjd vilja kan bortlånas minst två dagar

  • mammacatta

    anne på grönkulla skrev 2008-12-11 09:35:21 följande:


    *vinkar till mc*
    *vinkar tillbax*
  • mammacatta

    Jag tar en influensa och höjer med en jättekräka över axeln - rakt på mattan som var undanlagd för att inte bli kräkt på.

    *suck*
    Jag tror jag sätter mig i soffan, stickar, mår iffi och har magknip.

  • Fru Hilde
    mammacatta skrev 2008-12-11 12:26:50 följande:
    Jag tar en influensa och höjer med en jättekräka över axeln - rakt på mattan som var undanlagd för att inte bli kräkt på.*suck*Jag tror jag sätter mig i soffan, stickar, mår iffi och har magknip.
    Blääk! Jag vill inte byta du får behålla din matta så behåller jag mitt influensa barn...
  • Esonda

    *Vinkar till alla jag med*

    jaha då vare det fredag imorgon då! Vad ska ni göra till helgen? Själv ska jag passa mina två hemska systersöner (tack och lov i deras hem) och bowla på lördagen (sååå kul...) Och Såklart kolla på Idolfinalen! :P

    nhe sjuk vill jag inte vara nu.. räcker med att vara arbetslös

  • Esonda

    Grattis Anne!! håller med då är man RIKTIGT dukrig!! Stor fin julstjärna till dig!!

  • anne på grönkulla

    Synd bara att det inte var min man... Som sa det alltså. Iaf idag. Men han tycker nog eg detsamma, hoppas jag - han fick bara inte smaka idag. Men jag har lovat honom bullar till jul.

  • Esonda

    jaha.. jo men din man kommer säkert tycka om dom.. och väntar man på nått gott väntar man aldrig för länge! (Eller var det alltid för länge??) haha..

    Nu blev ju jag lite sugen på goda bullar.. :P synd att man inte kan baka ^^

Svar på tråden Äntligen fredag del 15