• janos

    Äntligen fredag del 15

    Nu är det dag för en till! Välkomna!

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd nr 1-14= 26981 inlägg.......nu tar vi 27.000!!

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 15
  • janos

    Janos tittar in och anmäler sig!

    Det är lite körigt här hemma just nu. Sitter och gör kurser på nätet när sonen sover. Kram på er!

  • mammacatta

    Jag joinar kören som snörvlar.
    *gråter*
    Fyyy fan va trist jobbet är just nu! Kan inte skriva ett dyft på nätet men man kan säga att vi inte kommer överrens och jag är hemma nu.

    Det är inte där jag har fått jobb men det är jättehemskt ändå. Slag i magen är vad det är.
    Mår PYTON. Dessutom har mäklaren rusat åsad och nu sitter det ute på nätet vårt hus.

    Vem ska jag prata med?
    Har ringt vc för att få hjälp.

  • Fru Hilde
    mammacatta skrev 2008-11-12 09:16:11 följande:
    Jag joinar kören som snörvlar.*gråter*Fyyy fan va trist jobbet är just nu! Kan inte skriva ett dyft på nätet men man kan säga att vi inte kommer överrens och jag är hemma nu. Det är inte där jag har fått jobb men det är jättehemskt ändå. Slag i magen är vad det är.Mår PYTON. Dessutom har mäklaren rusat åsad och nu sitter det ute på nätet vårt hus. Vem ska jag prata med? Har ringt vc för att få hjälp.
    Vårdcentralen är där man ska starta med hjälpsökandet. Tyvärr finns där ju väntetider också, men det kan vara värt att vänta. MC vad gäller "slag i magen" så får jag väl försöka trösta dig med att man repar sig. Fast ibland går det alldeles för långsamt.
  • janos

    Apg, det är inte det minsta intressant! Vi måste gå igenom vissa kurser på nätet för jobbet. Det mesta är sådant som vi håller på med dagligen. Alltså mest bara en uppdatering! *suck*

  • janos

    Mc, du/ni verkar ha haft det tufft ett tag! Vad tråkigt! Hoppas att allt ordnar till sig snarast. Kram

Svar på tråden Äntligen fredag del 15