• janos

    Äntligen fredag del 15

    Nu är det dag för en till! Välkomna!

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd nr 1-14= 26981 inlägg.......nu tar vi 27.000!!

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 15
  • äntligen på väg

    Igår gjorde jag klart bröllopsalbumet *stolt*. Bara tre år och två månader efter att det begav sig. Inte så dåligt jobbat om jag får säga det själv

  • Fru Hilde

    anne på grönkulla skrev 2008-10-28 12:34:33 följande:


    Åh weddingdate! Den var riktigt sliskig minns jag *drömmer mig bort*
    Jodu den är definitivt sliskig
    Nu har jag målat tre pinnstolar och känner mig åtminstone lite duktig
  • Fru Hilde

    Jösses vilken konstig dag det blev idag.

    Tösen är hemma för det är studiedag för dagis.
    Maken jobbar hemma.
    Jag är trött som lemur.

    Till ovanstående tillförs att det smäller två bilar ute på vägen. Ännu ett lysande exempel på att penisonärer kan bli för gamla för körkort och att ungdomar ska respektera hastigheten. Pensionärerna hade stannat för att diskutera med en annan pensionär som stod vid vägkanten, de hade bilen helt avstängde men bilen stod mitt i vägbanan. En stycket ung kille kom körandes på vägen. Hastighetsgräns är 30 men han körde säkert i högre än så. Han missar alltså att framförvarande bil står stilla och kör rakt in i den. En himla smäll blev det och tack och lov ingen som blev svårt skadad. En dam fick föras till sjukhus, hon hade nacksmärtor. Hon hade suttit i baksätet.

    Allt händer precis framför vår veranda. Maken sprang ut och hjälpte till. Tösen blev helt till sig hon ville ju titta. Efter att jag fick reda på att det inte var så illa ändå så gick vi ut. Det dök upp både brandkår och ambulanser plus polis och för tösen var det världens happening. Det mest spännande som hänt sedan vi fick hämta en bekant vid tåget.

  • janos

    Är det lite nostalgi i tråden? Bröllopsalbum, weddingplaner och bordsplaceringar på gång

    Kul med lite happening Hilde!

    Jag är jättetrött för tillfället, så ikväll blir det en tidig kväll. Jag vet inte varför jag håller på att gäspa käkarna ur led?!? Sonen och maken är också trötta. Kanske är något som går. John Blund-sjukan.

    Söta drömmar till er alla!! Kramar i massor

  • Gable

    Verkar som John Blund har tagit oss alla i nacken... Jag somnade kl 21.00 igår.

    Då hade jag redan tjuvsomnat ett antal gånger i soffan...

    Vad är det som händer?! Maken tjatar om att jag ska betala räkningarna, men jag oooooorkar inte.

  • janos

    Jag som skulle gå och lägga mig tidigt. Jag skulle bara borsta tänderna och ta John Blund i handen......

    .....då knackar det på dörren! Grannarna kom över och fikade. NUUUU ska jag iaf gå och sova! *gnuggar mig i ögonen* Natti natti!

    GAble, kan inte maken betala dom istället?!?!

Svar på tråden Äntligen fredag del 15