• Maliinka

    - 5 kg

    Här samlas vi som vill gå ner litegrand i vikt!

    Vi diskuterar vikt och träning, peppar och gläds med varandra och stöttar varandra i motgångar! Ibland slinker det in andra ämnen än vikt och träning också

    Välkomna, gamla som nya!

  • Svar på tråden - 5 kg
  • MulleNuh

    haha jaaaa jag vet.. Jag sa igår att jag fattar inte hur jag lyckats, för god mat är det absolut BÄSTA jag vet..
    Nalle Puh 40 skrev 2008-10-21 11:20:10 följande:


    Tror felet hos mig ligger i att jag äter för mycket mat men det är ju så gott...
  • Nalle Puh 40

    Som tur är så är det inte många kilo jag vill gå ner (ca 3-5) för jag ÄLSKAR all god mat som finns

  • MulleNuh
    Låter bra.. Nä jag ska inte gå ner så mycket mer heller.. Ca 3-4 till kanske..
    Hur mycket väger du och hur lång är du?

    Nalle Puh 40 skrev 2008-10-21 11:24:13 följande:
    Som tur är så är det inte många kilo jag vill gå ner (ca 3-5) för jag ÄLSKAR all god mat som finns
  • Hvidbrud

    Iiiihhh, jag har haft magkniip och diaré hela helgen. Är så trött och ser suddigt, men står här och väntar på klienterna. Så är det att vara egen företagare. Det har sina olämpor... Indianerna har heller inte kommit... Undrar om det hänger ihop, eller om det baa är nerverna?

  • Ninnispinnis

    Hmmm, eftersom att du för någon vecka sen kände dig svullen och hormonell så kaaaaan det ju hänga ihop...


    Hvidbrud skrev 2008-10-21 12:21:13 följande:
    Iiiihhh, jag har haft magkniip och diaré hela helgen. Är så trött och ser suddigt, men står här och väntar på klienterna. Så är det att vara egen företagare. Det har sina olämpor... Indianerna har heller inte kommit... Undrar om det hänger ihop, eller om det baa är nerverna?
  • Småland09

    Mullenuh, D-igt bra jobbat! 28 kilo på 6 månader är ju GRYMT!!! *applåderar*

    Jag är nöjd med ett kilo minus.. får se om det håller i sig men jag känner mig väldigt motiverad nu iaf
    Vill egentligen bara ner 1-2 kilo till, men vill forma till kroppen också.. En kollega o jag har snackat om att köra lite lunchspinning när han har köpt kort så det är bra, då har man någon som drar med en

  • Nalle Puh 40

    MulleNuh: Det är bara att kämpa på de sista kilorna...

    Hvidbrud: Ät lite blåbär, brukar hjälpa. Krya på dig...

    Småland09: Vill oxå mer forma kroppen än gå ner men nu har jag varit och simmat en timme, har fått för mig att det formar armarna men det kanske inte stämmer...

  • soosse

    Jag vet faktist inte. Eller jag vill inte bråka med henne jag har inget så emot henne men hån tål tydligen inte min m2b. så det va hon som blev arg på mig.. ne urs knäppa människa tror inte jag vill ha henne i mitt liv.


    Maliinka skrev 2008-10-18 13:06:45 följande:
    Soosse, låter inte alls kul Menar du att du dumpade henne bara igår eller "för alltid"? Hoppas det löser sig för er... Är ni sams nu igen du och din m2b då?HvidbrudJo det är väl så, men jag har liksom börjat tappa stinget helt, åt godis både igår och idag t.ex... Och pizza igår... Jag blir lite så när jag ser resultat - det blir typ som att "åh, var det så här lätt att gå ner/få hyfsad form, då gör det inget om jag slarvar för jag kan ju gå ner igen när jag vill"... Åååååhh vill ha tillbaka lite av min gamla disciplin...CantatonDu har ju varit jätteduktig i veckan så att du missade igår gör ju absolut ingenting! Att somna i sin älsklings armar måste ju vara sunt och hälsosamt det med
  • Cantaton

    Jag har gått ner 1,7kg sedan förra veckan!!! Det har aldrig hänt mig förut! Men förra veckan åt jag proteinsmoothie till frukost och sedan ordentlig lunch och middag samt tränade 4 ggr. Det är tydligen mitt framgångskoncept.