• BlygBrud

    Alla Hjärtans dag 2009

    "gamla" tråden är avstängd, så vi får väl fortsätta här!

    Hur går det tjejer??
    Lokalen bokad?
    Klänningen fixad?
    Vigselförättaren vidtalad?
    Menyn bestämd?

    I skrivandets stund är det 4 mån och 9 dagar kvar......

  • Svar på tråden Alla Hjärtans dag 2009
  • Valentine84

    Sitter någon mer än ni och era föräldrar vid honnörsbordet??

  • 090214

    Curly redhead skrev 2009-01-01 12:19:58 följande:


    Jag ska oxå gifta mig den 14/2 och har helt missat denna tråd...
    Välkommen in i gänget
  • 090214

    Själv sitter jag här å mår lite halvtaskigt.. Har precis repat mig från magsjuka men min m2b ligger å är dålig.. Vilken tur att jag har BT iaf Kan ju inte smittas via datorn!!!!

  • Prommis

    Ja men dukningen har jag inte alls funderat på! Ska kolla på dollar vad de har! Har köpt värmeljushållare på IKEA men sedan ska väl vara något mera med!

  • Prommis

    Ja men dukningen har jag inte alls funderat på! Ska kolla på dollar vad de har! Har köpt värmeljushållare på IKEA men sedan ska väl vara något mera med!

  • VINTERBRUD 090214
    Valentine84 skrev 2009-01-02 22:46:24 följande:
    Sitter någon mer än ni och era föräldrar vid honnörsbordet??
    Våra föräldrar samt min mammas nya och min pappas nya.
    Så 8 st blir vi vid det bordet.
  • VINTERBRUD 090214

    Förövrigt kom min blivande hem från Tyskland för en stund sen, resan gick bra trots vädret, snöat massor!

    Notan hamnade på 2700 svenska kronor samt diesel+färjor 1000kr
    Så 3700kr

  • Vargtassa

    Har lite att väja på.. Min sambo har en Frazer Manhattan -47, min pappa har en Thunderbird -62, min bror har en Impala cab -66, min systers kille har en oldsmobile och svärfar har en Bel Air -60... Men brorsan har erbjudit sig så det blir till att åka en röd Chevrolet Impala Cab -66 (men det blir nog med taket på )


    Valentine84 skrev 2009-01-03 23:22:25 följande:
    Vad åker ni i från kyrkan??
  • Vargtassa

    Ååååååh vad billigt!!!!!! Vi (sambon alltså) tänkte åka till Tyskland men har gett upp den tanken. Det hinns inte riktigt med Så det blir till att köpa från någon som redan har varit i Tyskland Lite billigare än systemet i alla fall..
    VINTERBRUD 090214 skrev 2009-01-03 22:07:17 följande:


    Förövrigt kom min blivande hem från Tyskland för en stund sen, resan gick bra trots vädret, snöat massor!Notan hamnade på 2700 svenska kronor samt diesel+färjor 1000krSå 3700kr
Svar på tråden Alla Hjärtans dag 2009