• BlygBrud

    Alla Hjärtans dag 2009

    "gamla" tråden är avstängd, så vi får väl fortsätta här!

    Hur går det tjejer??
    Lokalen bokad?
    Klänningen fixad?
    Vigselförättaren vidtalad?
    Menyn bestämd?

    I skrivandets stund är det 4 mån och 9 dagar kvar......

  • Svar på tråden Alla Hjärtans dag 2009
  • VINTERBRUD 090214
    Valentine84 skrev 2008-12-26 17:57:12 följande:
    Var hittar man noter mina vänner??
    notpolen va?
  • BlygBrud
    Valentine84 skrev 2008-12-26 17:57:12 följande:
    Var hittar man noter mina vänner??
    Någon speciell låt?
  • 090214

    Idag har vi suttit med bordsplacering, å det var inte det enklaste.. Vi kommer inte att ha det tradionella honnörsbordet med våra föräldrar utan vi ska sitta med bestman, brudtärnor, toastmaster med deras respektive (totalt 10 pers).. Hur gör ni??

  • Joeline

    vi sitter inte heller traditionellt, inte så lätt med föräldrar som är skilda och nya partners och sånt... det blir en mix av föräldrar och syskon helt enkelt, håller inte så hårt på etiketten när det gäller honnörsbordet...

  • Alla Hjärtans Dag

    49 dagar kvar..Puhh..Meeen..det som är klart här hemma nu...är klänningen..hänger i garderoben..Bara synd att den är lite för stor..;o)))

  • VINTERBRUD 090214

    Vi kommer sitta 8 vid honnörsbordet. Bara mina föräldrar som är skilda och har nya resp.
    Men min mammas "nya" (sen 11år) och min pappas "nya" (sen 23 år) sitter längst ut på kanterna.
    Annars kommer vi inte hålla oss så mkt till tradition, sen kommer vi inte dela på par varken gifta eller sambos, vi finner ingen glädje i att folk ska få sitta med såna de inte känner eller inte vill lära känna.
    Vi kommer ha ett honnörsbord sen tre st som går ut ifrån det så som ett E
    Men det är svårt när det kommer singlar så det blir ojämna par, men det löser sig nog.

    Shit när man börjar räkna dagar så inser man ju verkligen att det snart är dax!

  • Ratwoman76

    Hej
    Här är en till alla hjärtansdag brud.
    Tänk att det är mindre än 2 månader kvar nu.. iiihhh är så nervös och jag längtar...
    jag har världens finaste m2b och jag älskar honom sååå mycket. Och hans familj är utan att ljuga den mest underbara familj som jag vet..

  • VINTERBRUD 090214

    Hur gör ni med drickbart?
    Vi funderade på att åka till tyskland o köpa, men nu säger en del att det inte lönar sig längre. Någon som har en åsikt om detta?

    Vad bjuder ni på till kaffet? För likörer?

  • Valentine84

    Hej! Jag letar efter Us against the world med Westlife och This I promise you med Ronan keating! Den första är viktigast att hitta! Den andre ska till 99% spelas på gitarr och där har vi ackorden...

    Här blir det traditionellt honnörsbord resten får vi se jag har inte hunnit börja med det än! hehe Ja ni är det nervöst =)

  • Joeline

    VINTERBRUD 090214 skrev 2008-12-28 13:36:33 följande:


    Hur gör ni med drickbart?Vi funderade på att åka till tyskland o köpa, men nu säger en del att det inte lönar sig längre. Någon som har en åsikt om detta?Vad bjuder ni på till kaffet? För likörer?
    Vi har köpt från Tyskland. Det lönar sig definitivt, om man inte bor typ i Norrland och måste åka dyrt genom hela sverige först... Vi köpte inte jättemkt, men sparade ändå 3-4000 på att åka.

    Vi kommer inte ha likör till kaffet, endast välkomstdrink samt öl och vin under middagen och resten av kvällen.
Svar på tråden Alla Hjärtans dag 2009