• BlygBrud

    Alla Hjärtans dag 2009

    "gamla" tråden är avstängd, så vi får väl fortsätta här!

    Hur går det tjejer??
    Lokalen bokad?
    Klänningen fixad?
    Vigselförättaren vidtalad?
    Menyn bestämd?

    I skrivandets stund är det 4 mån och 9 dagar kvar......

  • Svar på tråden Alla Hjärtans dag 2009
  • Alla Hjärtans Dag

    Nejdå..jag skojar aldrig.. Idag 99 dagar kvar..;o))

  • JoDee

    Hehe givet!
    Små galna wow-nördar har öppen inbjudan.


    svartvitabruden skrev 2008-11-05 07:53:24 följande:
    Åh WOW tema.. får jag komma?
    Prommis: Ja jag kommer att göra brudbuketten själv. Det blir svart sisal och vinröd med vinröda sammetsrosor och svarta kallor...måste som ha "fejk" så dom inte fryser när vi viger oss. Ev 25 minus ute då.
  • Vargtassa

    Vänta lite nu! Vaddå 98 dagar kvar!! Gaaaaaaaaaaaaaaah!!!!!
    Oj oj oj oj.. Lilleman fyller 3 nu i slutet av November och sen är det jul och nyår och efter det fyller "Storeman" 6 år i slutet av Januari och så gifter vi oss 14 Feb. Hur tänkte vi??!! Börjar gå runt i huvet av all planering. Men, det blir nog bra Hur går det för er? I fredags kom våra inbjudningar ut så nu är vi officiella och det är redan möhippa/svensexa planering på gång. Jaja, bara att hänga med när det är dags

  • smilez

    Vi fick åxå panik när man inser hur lite tid det är kvar o vi som vill ha allt planerat innan jul, för sen drar det iväg bara.... HJÄLP! Men nu fick vi lite energi och tog tag i en hel del saker i helgen så nu känns det lite bättre. Men vi har fortfarande ingen fotograf :(.....

  • VeronicaL578

    Har skrivit ut inbjudningarna som jag ska dela ut till dem som kommer på sonens dop på söndag...spara lite på portot. Har som planerat det mesta men har lite saker kvar att göra som festprogram och vigselprogram nåja det ska väl hinnas med det också. Berättade för ca en vecka sedan för en kompis att han inte hade nåt val än att vara fotograf när vi ska gifta oss, fick som svar "jippi,då är man ju bjuden iaf"

  • Vargtassa

    Hohooooo.. *puffar* Vart tog alla alla hjärtans dag brudar vägen?

  • smilez

    & här är jag :) men det känns som att det inte händer jättemkt i tråden...

  • 090214

    Här är jag oxå.. Det är dax att vi börjar komma igång ordentligt med ideérna!! Kom igen nu tjejer! Hur går det för er?
    Har ni börjat tänkt hur ni vill ha festen?

Svar på tråden Alla Hjärtans dag 2009