Alla Hjärtans dag 2009
"gamla" tråden är avstängd, så vi får väl fortsätta här!
Hur går det tjejer??
Lokalen bokad?
Klänningen fixad?
Vigselförättaren vidtalad?
Menyn bestämd?
I skrivandets stund är det 4 mån och 9 dagar kvar......
"gamla" tråden är avstängd, så vi får väl fortsätta här!
Hur går det tjejer??
Lokalen bokad?
Klänningen fixad?
Vigselförättaren vidtalad?
Menyn bestämd?
I skrivandets stund är det 4 mån och 9 dagar kvar......
Nej men du skojar!!!!!! Vårat färgtema är vitt, rött och silver!! Du och jag måste byta ideér med varann
Vargtassa: Va härligt.. Då får jag ngn annan å bolla ideér med så slipper min m2b bli så trött på mig Min karl är väldigt intresserad å engagerad av vårat bröllop men det här med bordsdekoration.. den genen har han inte. hehe..
Vi har oxå rött vitt och silver
Valentine84: Då är vi en till i samma färgtema då. Härligt. Kan vi bombadera varann med ideér..
Mmm jag har också rött, vitt, silver och lite svart i mitt tema.....
Haha!! Jag tror att vi har mer gemensamt än bröllopsdagen här!! Men då är ju vitt, rött och silver ganska givet på just denna dag, inte sant
Så alltså.. Hur ska ni dekorera borden!
Gifter mig också på alla hjärtans dag. Precis gjort klart inbjudningarna, kolla gärna i galleriet. Ska skicka ut dem på måndag. När har/ska ni skicka era inbjudningar?
Vi tänkte inte skicka ut förrän i början av december men namnändringen på barnen (efternamnet) gick tokfort så vi har redan skickat ut inbjudningarna.. Ville ju att folk skulle bli överraskade och inte få reda på det från en (snart) 6 åring som stolt berättar för alla att han bytt namn Lite snopet känns det att barnen redan bytt namn. Ville ju att det skulle ske lite närmare bröllopet.
Mitt fel.. Trodde att det skulle ta mycket längre tid (brukar ju göra det för myndigheter och pappersjobb!)
Då borde man göra en namnändring tror jag.. Beställde mina papper från skatteverker samtidigt som hindersprövning så dom finns där