• Anja 19 juli 2008

    Fruar i Lund - del 1

    Denna tråd tar vid där Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5, slutade

    Hej allihop

    Nu när alla sommarbrudar har blivit fruar så måste vi ju ha en ny tråd. (Vi har några blivande fruar kvar men alla sommarbrudar är gifta så ett nytt namn på tråden är på sin plats)

    Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. De flesta av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

    Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av allt mellan himmel och jord.

    Hoppas att ni hittar den nya tråden! :)

  • Svar på tråden Fruar i Lund - del 1
  • Anja 19 juli 2008

    Anne

    nääää har ryktet nått fyrans buss, hehe...

  • Anja 19 juli 2008

    Shit tjejer... jag är ju ALDRIG hemma.

    Gabbi, jag missar alla dina samtal. Tack för ditt underbara mess.

    Jag är dessutom så snorförkyld att näsan rinner, är helt febrig och bihålorna dunkar. Det är riktigt riktigt synd om mig. Inte nog med detta. Min dator är helt opålitlig. Den bryter ihop hela tiden. Har inte funkat alls vissa dagar och den stänger av sig när helst den har lust. Måste lämna in den igen.

    Bläää för sånt...

    Hur är det med alla här inne

    Vi ska ju på bröllop i helgen i s-holm. Ska bli så mysigt. Längtar riktigt mkt. Blir som en liten mysweekend oxå. Ska bo i små stugor mellan lör och sön.

  • Fröken Planera

    Emma! Vilka fina bilder! Bilderna med gummistövlarna går helt klart till historien!! Både du och M överglänser regnet utan problem, det syns itne ens att det regnar!

  • Fröken Planera

    Embo! Nu vet jag vem det var jag kastade ris på.. Bild nr 27 i samliongen som heter "Hyllningar".

  • Anja 19 juli 2008

    Emma

    helt underbara foton!! Han är så duktig Tannus!

    Ni var verkligen helt otroligt vackra och så superlyckliga och kära ni ser ut Tack för titten!

  • Anja 19 juli 2008

    Gabbi

    det var SUPERMYSIGT. Så fin ceremoni, på en brygga i vattnet, hunden var ringbärare och sonen så söt Brudparet hade egna såååå fina ord om varandra och båda grät nästan oavbrutet

    Skitmysigt ställe m supermysiga stugor, maten god, skittrevliga människor och såååå vackra omgivningar. Ska lägga upp lite bilder i min blogg sen, men jag orkar inte just nu. Sitter o väntar på att kunna se säsongstarten av Greys anatomy, suck. Har väntat på TOK för länge redan. Blir snart galen...

    Iallafall så var det en helt underbar fest. Jag hade så jä..la roligt! Det var helt lyckat på ALLA vis.

    Går inte beskriva det på annat sätt än en tio-poängare.

  • Anja 19 juli 2008

    Det enda som var liiite störigt var ju att jag är så jä..la förkyld, men jag hade ju alvedon och nässpray

Svar på tråden Fruar i Lund - del 1