• Anja 19 juli 2008

    Fruar i Lund - del 1

    Denna tråd tar vid där Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5, slutade

    Hej allihop

    Nu när alla sommarbrudar har blivit fruar så måste vi ju ha en ny tråd. (Vi har några blivande fruar kvar men alla sommarbrudar är gifta så ett nytt namn på tråden är på sin plats)

    Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. De flesta av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

    Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av allt mellan himmel och jord.

    Hoppas att ni hittar den nya tråden! :)

  • Svar på tråden Fruar i Lund - del 1
  • ingenjörsbruden


    Tack ska ni ha allihopa!!

    Det var verkligen superroligt!!
    Japp...chefen o alla kollegorna var med på det....tyckte att det var lite skumt att alla såg så glada ut en fredagem.....men jag tänkte bara att det nog var glada att det snart var helg!!
    Ngt blåögd!!

    Hedebris: jag var verkligen en riktig powerpuffpingla!!

    Anja: Det var säkert inte alls så hemskt som du känner/kände dig! Du skrev om det i förra tråden så nu är det redan överspelat eller hur?!
  • Anja 19 juli 2008

    Jaaaa det var ett av de sista inläggen men ingen svarade

    (vilket egentligen borde betyda att alla tyckte jag var förskräcklig och därav undvek att svara och så tjatar jag vidare *asg*)

  • labbråttan83

    Anja, jag vet ju inte vad som hände efter att jag hade gått men under tiden jag var där var du inte en hemsk "alkokärring" i alla fall, däremot var du något överdrivet nojig över dina foton som du kämpat med och så försvann du lite mystiskt ibland så man undrade vart du tog vägen

    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-09-22 10:45:07 följande:


    Jaaaa det var ett av de sista inläggen men ingen svarade (vilket egentligen borde betyda att alla tyckte jag var förskräcklig och därav undvek att svara och så tjatar jag vidare *asg*)
  • Anja 19 juli 2008

    haha ja jag var urförb... för jag hade suttit i kämpat så jä..la länge m fotona, baaahhh... Blir rasande när tekniska saker inte funkar som jag vill och jag har ju INTE en man som kan nåt om datorer.

    Så usch ja jag var skitarg över dessa attans foton. (var ju det jag satt o pillade med vid datorn, haha, hämtade foton på fotografens hemsida bland annat *asg*).

    Sen var jag lite emotionell överhuvudtaget. Hade haft en riktigt känsloladdad och jobbig dag på jobbet på fredagen, så det var mycket det som spökade.

    Men nä det hände nog inget mer efter att du gått, men alltså jag blir ju såååå jä..la lätt berusad. Är ju pinsamt värre. hehe

  • Flamora

    Anja: Det va verkligen inte så illa som det lät på dig. Lite sludder får man väl räkna med efter x antal glas vin

  • AnneiLund

    hörde rykten på 4:ans buss idág om någon full Anja.....

    Lustigt sammanträffande

  • AnneiLund

    Hade ni kul tjejer?
    Jag var tvungen att prioritera familjen med en massa Kulturnatten-aktiviteter, jag hade jobbat över 20 timmar två veckor i sträck!! Så jag var bara tvungen att vara hemma lite. Hade säkert bara somnat i en liten hög annars....

  • AnneiLund

    Ingenjörsbruden: Så kul med en sån lyckad möhippa!!!
    Roliga vänner du har!!

  • Anja 19 juli 2008

    Anne

    du var saknad, men jag förstår dig. Jag borde säkert oxå egentligen har prioriterat familjen, har haft det ungefär likadant som du (inte 60-timmarsveckor kanske men så många kvällar att jag inte träffat barnen alls knappt och lördagen var min enda lediga dag, så mannen var inte glad och Emil sa till mig att jag aldrig är hemma )

    kan ju varit därför jag var lite mer lättpåverkad än annars Såååååå TRÖTT!!!

    Tror i ärlighetens namn inte att det från början var MENINGEN att man, när man har barn, ska jobba 8 timmar om dagen (eller som i mitt fall 10 timmar som våra pass är). Det kan inte vara meningen att man ska träffa sina älskade så här lite

  • Fröken Planera

    Hje på er!
    Flamora! Tack för i lördags. Vad fint ni har det hemma och du hade verkligen gkort det supermysigt hemma med både mat och dukning!

    Anja! Jag hoppas att du slutat nojja dig över att du tyckte att du var en alkokärring. Visst du sluddrade och hickade... So what!? du var ju inte på något sätt otrevlig. Jag kommer definitivt att höra av mig när det är dags för nästa träff!!!

    Emma, Tacka din söte man för att han var så snäll och lämnade av oss mitt i natten. Verkligen supergulligt av honom!

    ANNE!!!!! Vi saknar dig!!! Men jag förstår att du prioriterade familjen. Men för fasen, sluta jobba så mycket i veckorna!!!

    Nu ska jag gå och äta upp min sallad!!

    See you!

Svar på tråden Fruar i Lund - del 1