• Wingtear

    December brudar

    Nog måste det väl vara fler än vi som gifter oss i december? Jag hoppas på mycket snö för egen del.
    Kan väll ha en liten lista oxå, de är ju populära

    12-24 Wingtear

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-26 19:51
    OBS!!!
    De som inte har gjort det ännu:
    ANSÖK OM HINDERSPRÖVNING!!!

  • Svar på tråden December brudar
  • lillP

    Tur att det var lördag när du vaknade, så du fick titta på en gång Hade ju varit förödande om det var idag och du var tvungen att vänta en hel vecka


    BlendaSigne skrev 2008-09-27 17:07:33 följande:
    jag drömde att min m2b hade bytt ut "min" ring till bröllopet o jag fick istället en sån avskyvärd "medelstidsring" som man kan köpa på typ medelstidsveckan i visby el nåt sånt - avskyvärt i mina ögon... hua...! men jag fick se ringen idag igen (de e ju lördag ) o de var den rätta, phju
  • Alla goda ting är tre

    hehe ja det e ju lustigt att man ska drömma så mycket konstigt, men det e väl för att man tänker på bröllop en rätt stor del av sin vakna tid :)

  • Wingtear

    Alla goda ting är tre skrev 2008-09-27 13:24:37 följande:


    wingtear: vilken fin slöja, är det också din mammas?
    Yes, den är oxå mammas
  • Alla goda ting är tre

    vilken tur du har som har en mamma som sparat! Måste verkligen kännas fint att få låna kläderna!

  • Wingtear

    Alla goda ting är tre skrev 2008-09-28 16:17:37 följande:


    vilken tur du har som har en mamma som sparat! Måste verkligen kännas fint att få låna kläderna!
    Tur och tur. Vi är samlare i rakt nerstigande led. Kan inte slänga nått, man vet aldrig när man behöver det nästa gång...
  • Alla goda ting är tre

    hehe! Jag känner igen det där... har försökt gå igenom vad som kan slängasfrån respektive rum i helgen och det är inte lätt inte...

  • lillP

    Äsch då, har det inte använts det senaste året så är det väl bara att slänga

  • Wingtear

    lillP skrev 2008-09-28 18:18:07 följande:


    Äsch då, har det inte använts det senaste året så är det väl bara att slänga
    *utför exorcism* evil spirit bee thy gone
    när jag var 16 slängde mamma min baby(flick)kläder eftersom de inte skulle behövas mer. Veckan efter berättar syrran att hon är gravid, och visst blev det en flicka...
  • Alla goda ting är tre

    haha! Snacka om otur, men det känns alltid som att man lyckas slänga saker precis dan innan de behövs.

Svar på tråden December brudar