• Wingtear

    December brudar

    Nog måste det väl vara fler än vi som gifter oss i december? Jag hoppas på mycket snö för egen del.
    Kan väll ha en liten lista oxå, de är ju populära

    12-24 Wingtear

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-26 19:51
    OBS!!!
    De som inte har gjort det ännu:
    ANSÖK OM HINDERSPRÖVNING!!!

  • Svar på tråden December brudar
  • lillP

    Aha! Se till att boka en tid snart, så ni vet om kemin stämmer också

  • Alla goda ting är tre

    Hmm.. har inte funderat så långt. Förhoppningsvis blir det bra! :)

    Hr ni träffat de som ska fota er, vigselförättare och liknande?

  • 2e advent

    Vilka fina inbjudningar ni har. Mina ligger också i mitt galleri men det kanske jag redan har sagt Vet kanppt vad jag heter längre, det är så mycket just nu. Hde dessutom ytterligare en bröllopsmardröm inatt....

  • Alla goda ting är tre

    2e advent: din inbjudning har jag sett tidigare, gillar verkligen "spets"kanten!

    Vad drömmer du för bröllopsmardröm? Inatt drömde jag att min bröllopsklänning kom och att den var genomskinlig vit spets, träningströja under och rosa kjol... försökte verkligen se på det optimistiskt men varje gång jag provade lyckades jag att inte gilla den ;)

  • 2e advent

    Inatt drömmde jag att det var vår bröllopsdag men att vi inte visste vilken präst vi skulle ha så vi visste ingenting om vad som skulle hända under själva vigselakten eftesom vi inte hade kunnat prata med prästen. Speciellt kommer jag ihåg att det störde mig att jag inte hade kunnat göra några vigselprogram

    Men även det mesta annat gick åt pipan vi var sena till frisören och sedan hade jag problem att få på mig klänningen över håret och jag lyckades smeta ut allt smink, ja "you name it I had it" eller något sådant, det kändes lite som att allt som kunde gå fel gick fel, men bättre i en dröm än i verkligheten

    Läste om någon som hade skrivit att hon var besviken över sin bröllopsdag igår så det var säkert därför jag drömmde inatt.

  • 2e advent

    Alla goda ting är tre skrev 2008-09-27 15:03:19 följande:


    2e advent: din inbjudning har jag sett tidigare, gillar verkligen "spets"kanten! Vad drömmer du för bröllopsmardröm? Inatt drömde jag att min bröllopsklänning kom och att den var genomskinlig vit spets, träningströja under och rosa kjol... försökte verkligen se på det optimistiskt men varje gång jag provade lyckades jag att inte gilla den ;)
    Låter ju annars som en väldigt snygg klänning
  • Alla goda ting är tre

    hehe eller hur! :) Hoppas dock på att min klänning ser allt annat ut än det när den behagar dyka upp :)

  • lillP

    Alla goda ting: Vi träffade våra fotografer i våras och ska prata detaljer ett par veckor innan det är dags. Vigselförrättaren träffade vi i somras, ska bara maila henne "vigselschemat" när vi spikat det.

    Apropå bröllopsmardrömmar... hade också en i natt, inget kul
    Drömde att klockan var 14 (vigseln 1530) och jag hade inte gjort mig iordning än. Skulle inte hinna eftersom frisören ligger 1h bort. Sen var det en massa annat trassel också (som om det inte räckte med frisören), strul med klänningen, tårtan tappades... jag vet inte allt som hann hända innan jag vaknade svettig!

    Hoppas det inte fortsätter så här på nätterna framöver bara

  • lillP

    Psst, skönt att man inte är ensam om de här märkliga drömmarna iaf...

  • BlendaSigne

    jag drömde att min m2b hade bytt ut "min" ring till bröllopet o jag fick istället en sån avskyvärd "medelstidsring" som man kan köpa på typ medelstidsveckan i visby el nåt sånt - avskyvärt i mina ögon... hua...! men jag fick se ringen idag igen (de e ju lördag ) o de var den rätta, phju

Svar på tråden December brudar