• Wingtear

    December brudar

    Nog måste det väl vara fler än vi som gifter oss i december? Jag hoppas på mycket snö för egen del.
    Kan väll ha en liten lista oxå, de är ju populära

    12-24 Wingtear

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-26 19:51
    OBS!!!
    De som inte har gjort det ännu:
    ANSÖK OM HINDERSPRÖVNING!!!

  • Svar på tråden December brudar
  • 2e advent

    Hjälp vad ni skriver Hinner ju inte med.

    Vi har redan köpt våra ringar, läste någonstans att det kunde ta lång tid att få dem så vi började titta redan i augusti och då var det 25% på Guldfynd så vi slog till direkt så nu har vi haft dem hemma i snart 1 månad och det är svårt att inte prova men jag har hållt mig ganska bra i alla fall

    Idag ska jag åka och prova min klänning Min mammas bästa vän syr den och jag fattar inte hur fort hon syr men det är redan dags att prov i alla fall

  • Alla goda ting är tre

    2e advent: Jättefin ring, är det schalins? Är det en första provning på klänningen? Åh. Längtar så mycket efter min....!

  • lillP

    2e advent: Fin ring

    Längtar också efter att få prova min klänning *suckar* Borde vara dags om nån vecka eller två...
    Alla goda ting: När kommer din klänning?

  • Alla goda ting är tre

    lillp: den ska tydligen vara klar om en vecka, men sen så tar det ju ett tag att skicka från kina så det dröjer väl kanske 2 veckor eller nåt.

    vart har du beställt din klänning ifrån?

  • lillP

    Alla goda ting: Det är ju inte så lång tid kvar då Får min uppsydd här i Sthlm och det borde vara dags för första provningen i toillen snart... Var och tog mått för ett par veckor sedan. Klänningen ska däremot inte vara färdig förrän i mitten av november, skitlänge kvar juuuu Men återigen är det kanske tur att man inte har klänning/ring hemma för att prova sönder

  • 2e advent

    Tack

    Ehh jag vet faktiskt inte vi köpte den som sagt på guldfynd men jag har ingen aning om vad det är för märke.

    Jag var och provade mellanlagret på klänningen förra helgen (den består av tre lager varav ett är i lakanstyg för att stadga upp överdelen och täcka tyllen i kjolen) men då var min 1,5 årige son med och han fick panik och trodde att jag skulle lämna honom där så det blev inte så mycket till provning då men nu är ytterlagret på så nu kommer jag verkligen få en känsla för hur den kommer att se ut Ska bli så kul, åker om 20 minuter .

    Är det förresten någon som har köpt underkläder än. Hon som syr ville att jag skulle skaffa en BH så snart som möjligt så att hon får området över bysten snyggt redan från början, så jag försökte fixa det i fredags, men det var inte helt lätt.

    Till att börja med hade jag en storlek större än jag trodde och den modellen som hon rekomenderade och jag köpte tyckte jag var jätteful när jag kom hem , blev nog lite överkörd i butiken, dessutom var den dyr 450:- men det hade jag bestämt mig för att unna mig, men det slutade med att jag åkte till stan igår också och hittade en på HM för 149:- som jag tyckte jättemycket om.

  • lillP

    Vad spännande, du får ta kort och lägga upp i galleriet sen

    Jag kommer inte att ha nån bh utan det ska vara ett korsettliv till klänningen. Känns faktiskt skönt att slippa tänka på det Bara att du tar med dig båda bh:arna när du ska prova klänningen, så vet du vilken som blir bäst Den andra borde du ju kunna lämna tillbaka?

    Lycka till!

  • NyårPåIsland

    Jag får väl tok-spamma här, typ var tredje dag, tills jag hittar någon *L*

    Det är ju i alla fall mer bröllopsrelaterat än sminklänkar *ler lite elakt*


    Wingtear skrev 2008-09-21 08:02:58 följande:
    Vi är där 27:e och 4:e som ni byter datum så Hoppas ni hittar någon, mer kul med någon lite mer bekant än random från vänthallen
  • lillP
    NyårPåIsland skrev 2008-09-21 13:52:07 följande:
    Jag får väl tok-spamma här, typ var tredje dag, tills jag hittar någon *L*Det är ju i alla fall mer bröllopsrelaterat än sminklänkar *ler lite elakt*
  • Wingtear
    lillP skrev 2008-09-21 09:37:17 följande:
    Du får gärna göra galleriet tillgängligt för oss andra också... om du vill visa oss förstås
    [/citat]

    Ja... jag hade ju lixom glömt att man måste klicka i lite rutor för det ja... *skamsen...* Fixat nu

    2e advent skrev 2008-09-21 13:41:18 följande:
    [citat]
    Är det förresten någon som har köpt underkläder än. Till att börja med hade jag en storlek större än jag trodde och den modellen som hon rekomenderade och jag köpte tyckte jag var jätteful när jag kom hem , blev nog lite överkörd i butiken, dessutom var den dyr 450:- men det hade jag bestämt mig för att unna mig, men det slutade med att jag åkte till stan igår också och hittade en på HM för 149:- som jag tyckte jättemycket om.
    Är det klänningen i ditt galleri du ska ha eller nått liknande? för den var ju gudomlig!!! Jag köpte mina underkläder för någon vecka sen på lindex (bh 225kr) och jag har aldrig haft en så skön axelbandslös förut. Inte för att jag behöver ha en sån nu, men ville ha en som jag har nytta av efter bröllopet oxå
Svar på tråden December brudar