• Wingtear

    December brudar

    Nog måste det väl vara fler än vi som gifter oss i december? Jag hoppas på mycket snö för egen del.
    Kan väll ha en liten lista oxå, de är ju populära

    12-24 Wingtear

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-26 19:51
    OBS!!!
    De som inte har gjort det ännu:
    ANSÖK OM HINDERSPRÖVNING!!!

  • Svar på tråden December brudar
  • lillP

    har du erfarenhet?

    Alla goda ting är tre skrev 2008-09-20 12:22:56 följande:


    det där med smygprovning är livsfarligt ;)
  • Alla goda ting är tre

    hehe! Ne vadå låter det så ;) När m2b och jag skulle förlova oss bodde vi inte tillsammans och ringarna låg hemma hos mig... det var ju svårt att inte gå dit och kika lite då och då!

  • NyårPåIsland

    Nja, om man viger sig borgerligt på Arlanda står de för vittnen och så men inte om man väljer präst. Vi bor så långt från Arlanda att vi åker upp till Stockholm kvällen innan, så vi kan inte "lura" med någon. Det får lösa sig ändå. Prästen pratade om att det bar avar att gå ut i vänthallen och ragga vittnen om det inte löst sig till dess så vi får väl lita på honom...

    Alla goda ting är tre skrev 2008-09-20 11:36:18 följande:


    brukr de inte kunna erbjuda vittnen där?
  • lillP

    Hoppas det ordnar sig! Tyvärr kan jag inte hjälpa till.


    NyårPåIsland skrev 2008-09-20 13:59:53 följande:
    Nja, om man viger sig borgerligt på Arlanda står de för vittnen och så men inte om man väljer präst. Vi bor så långt från Arlanda att vi åker upp till Stockholm kvällen innan, så vi kan inte "lura" med någon. Det får lösa sig ändå. Prästen pratade om att det bar avar att gå ut i vänthallen och ragga vittnen om det inte löst sig till dess så vi får väl lita på honom...Alla goda ting är tre skrev 2008-09-20 11:36:18 följande:
  • Wingtear
    NyårPåIsland skrev 2008-09-20 11:15:37 följande:
    Så, är det någon som av en händelse råkar vara på Arlanda den 30 december, på förmiddagen, så är ni klart välkommen att vittna *L*
    Vi är där 27:e och 4:e som ni byter datum så Hoppas ni hittar någon, mer kul med någon lite mer bekant än random från vänthallen
  • Wingtear

    Sådär, nu har jag lagt in bilder på klänningen (jag kom i den, dragkedjan gick fast... fast mer var det ju inte) och slöjan i mitt galleri ska lägga in bilder på ringen så fort jag får tag på.

  • lillP

    Du får gärna göra galleriet tillgängligt för oss andra också... om du vill visa oss förstås


    Wingtear skrev 2008-09-21 08:16:14 följande:
    Sådär, nu har jag lagt in bilder på klänningen (jag kom i den, dragkedjan gick fast... fast mer var det ju inte) och slöjan i mitt galleri ska lägga in bilder på ringen så fort jag får tag på.
  • Alla goda ting är tre

    wingtear: såg att du ska till NY på bröllopsresa, kul! Ska dit om ca 3 veckor :) har en kompis som ska förlänga resan genom att hennes m2b kommer ner när vi andra åker tillbaks och så ska de då påbörja sin bröllopsresa där

Svar på tråden December brudar