• Svar på tråden Göteborgsbrudar Del:3
  • Troll1

    Förresten, kondomerna med "fruktsmak" etc försvann på en millisekund från toakorgarna vi hade. Ja, dä ser man...

  • bartan

    Hej tjejer!
    Grattis till er ajjse och troll1. Hur känns det nu när allt är över?
    Jag är inte så ofta här nu för jag har blivit stenåldersmänniska igen; datorn har havererat och är på reparation. Hoppas den går att rädda!!

    Hur är det för dig nu Mizty? Nu är det snart dags för dig, sedan är hela gänget fruar.

  • Mizty

    Troll1 - Tack för tipset om priser! Ska åka in till stan någon dag efter jobbet & kika runt lite... Ingen som har lust att ses typ på torsdag?! Då ska jag oxå ha sådana kondomer i våra toakorgar

    Bartan - Hallå stonage På onsdag är det 1 månad kvar... Börjar bli redigt nervös nu! Vi ses på torsdag!

    Idag är det dax för dansektion nr:2 Längtar! På lördag ska vi till Ullared, ska se om jag hittar något bra till borden att sätta blommor i. Har beställt en massa från USA som jag väntar med spänning på Å så har jag beställt dom snygga paraplyerna på festingen www.festingen.se/product.asp Har fått det svarta & väntar på det vita

    Kramizar

  • Ajjse

    Vi hade oxå Sofie och Ingemar. Vi är jätte nöjda med korten de tog. Jag gillar inte att bli fotad men de lyckades få mig att slappna av. Ni kommer säkert också bli nöjda!
    Ska bli kul att se några foton!


    Troll1 skrev 2008-10-05 13:25:23 följande:
    Ajjse: Vi hade Sofie & Ingemar och det var jätteroligt! Vi får se hur bilderna blev. Ni hade anlitat dem också, eller hur var det?
  • Troll1

    Ajjse: Jag kände mig också avslappnad med dem. Kunde också säga om det var ngt jag tänkte, de hakade på direkt. Dessutom var de så glada och engagerade hela tiden. Tog det lång tid tills ni fick se bilder? Hur gjorde de, fick ni se provkarta eller hur funkar det när man ska välja? Har du deras biler i galleriet? Får nog in å kika!

    Mizty: Gud så roligt med danslektion! Det finns en bild här när jag pratar med dig. Eller pratar... jag gapskrattar... !

  • Mizty

    Troll1 - Vart finns den? Hemma hos er eller?! Letar febrilt efter bilder från er dag Några har jag i min kamera, men jag vill se fler!!

    Ajjse - Förstår att ni är nöjda med era bilder, dom är jättefina

    Ingen som vill ses en sväng på torsdag?

  • Troll1

    Mizty: Din filur! Tog du kort?? Dem vill JAG se! Har suttit vid N:s dator och komprimerat ett gäng. Ska se hur lång tid det tar att lägga in dem i galleriet.

    Jag träffas gärna på torsdag. Vilken tid? På dietstället som vanligt, eller?

    Ajjse: Får man inte välja bilderna själv? Blir nästan nervös, jag er ut som ett åkerspöke när jag kniper ihop munnen.

  • Troll1

    NU så har jag lagt in lite av våra egna kort. Rätt rejält komprimerade.

  • fru Trul
    Troll1 skrev 2008-10-06 22:43:36 följande:
    NU så har jag lagt in lite av våra egna kort. Rätt rejält komprimerade.
    Va fina ni var! Gillar er Corvette jättemycket oxå, fan va coolt att åka till kyrkan i en sådan.. *drömmer mig iväg* Det är annat än min gamla Buick det..
Svar på tråden Göteborgsbrudar Del:3