• Svar på tråden Göteborgsbrudar Del:3
  • fru Trul
    Mizty skrev 2008-08-25 13:34:10 följande:
    Eller... Ingen som är sugen på ett biobesök nästa vecka? Tänkte att alla nadra trådar går ju på bio så då kanske vi skulle göra det oxå
    Hade varit jättekul men dom som lagt mitt schema verkar inte tycka om mig för jag jobbar sena kvällar hela september... Suck! Får bli nån annan gång.... Blir så grinig för jag har ju lagt in önskemål om vilka tider jag vill jobba men det verkar ju inte funka..

    Troll; Vad tråkigt att höra att ni bråkar om ekonomin, tro mig jag vet hur jobbigt det kan vara, hoppas det löser sig för er... Styrkekramar!
  • Troll1

    Tack Brudar!

    Mizty: Jag tycker det är väldigt dyrt avbokningspris, så ni fick punga ut även med de där andra 2,500:-...

    Just nu blir det inte tal om bio, tyvärr. Dessutom såg jag framför mig ett berg av popcorn. Nu är jag så hungrig, så jag vet inte om jag härdar ut länge till. Det är FÖR mkt omkring, samtidigt som jag vet att jag blir arg på mig själv om jag "lägger ner" nu. Jag tänkte börja med GI efter detta, det måste ju göra sitt till bara det. Mitt godiskonto är = 0 och det är högst ovanligt! Jag är jättesugen på god & nyttig mat nu. Brydde mig inte alls när jag var hos mamma igår och alla knödde i sig smarrig bulle m kaffe. Fast kvällarna suger...
    Nä, usch vad jag känner mig tråkig. Ber om ursäkt!

    Har Busfia hämtat sig än?

  • Ajjse

    Jag tycker det låter som om ni kämpar på allihopa! Själv har jag varit i Spanien i två veckor och gått upp 3 kg.. Nu har jag 2,5 veckor på mig att gå ner dom kilona så att jag kommer i klänningen, känner inte att jag vill prova den nu.
    Imorgon blir det ett pass på friskis och så har jag börjat med GI, jag hoppas att det räcker.

    Jag misstänker att det blir möhippa nu i helgen eller nästa, fast det kan ju bli en vardag också.. Känns lite pirrigt!
    Gubben tar dom ut nästa fredag och han är supernervös! Han är övertygad om att det blir en lördag men hans chef är inblandad så han blir nog paff när det blir på en vardag hihhihi. Går bra att fnittra åt honom så att jag kan förtränga min egen nervositet...

  • Mizty

    Troll1 - Det är svinmycket!! Ja dom pengarna behåller dom oxå GE INTE UPP!! Du klarar detta, vi är ju flera, vi kämpar på tillsammans Vi ska klara detta, så är det bara, vi ska nå våra mål!! Kör kombinerat då, CB frukost, lunch och sedan GI till middag. Så kanske du kan köra några dagar kombo & några dagar rent...

    Ajjse - Ja välkommen i kämparklubben Det fixar du lätt som en plätt! Spännade med möhippa & svensexa Pratade med min ena tärna, (hon är gift med marskalken) dom ska tydligen ta H i oktober, får veta vilken helg senare. Är så nyfiken & vill vara med & planera hans dag! Hoppas dom hittar på något riktigt kul Då kan du bara gå & vänta nu då.... Lite nervigt!?

  • Mizty

    Men trul, vilka rikspuckon!! Men när slutar du när du jobbar kväll?

    Ingen mer än jag & bartan som vill (eller kan) träffas?
    Är väldigt sugen på lite bröllopssnack

  • Ajjse

    Jag måste återkomma med fikadag, kommer att vara ensam på kontoret fram till bröllopet och nästa års budget ska snart in.. Känner att jag har mycket att göra men är också sugen på bröllopssnack..

  • Mizty

    Ja, vi behöver ju inte bestämma dag idag Så du får dra hela lasset själv då Ajjse? Tufft! Hoppas det går bra!

  • Troll1

    Mizty: Jag har inga CK kvar, bara Allévo. (Har inte råd att köpa dem ftf) Oj en så´n skillnad. Jag lääängtar efter mina CK! Ikväll började jag nästan lipa och fick spader så hungrig var jag. Sambon och min dotter "tvingade" mig att koka ett ägg... Jag tog även liiite minikeso och strödde på så´na där platta frön vaddenuheter. Snacka om minnesförlust. Jättegott! Ända tills jag fick för mig att strö på kanel... Men det gick bra ändå och efter min lilla måltid var jag glad igen.
    Jag träffas gärna, men sambon har jättemkt förberedelser det närmaste. Bestäm en tid & plats så får jag hoppas på det bästa.
    Ajjse, det blir jättebra. OM det blir möhippa är det en stor fördel att inte gå på värsta strängdieten, med tanke på vilka vätskeintag man gör på dylika träffar...

  • Mizty

    Troll1 - Ja just det så var det ja, men samma princip som med CK. Kombo, tror du det kan fungera? Jag syndade lite ikväll faktiskt... en halv mazarin! Du äter ju i alla fall nyttigt, mycket bättre! Men jag tror oxå att man behöver "synda" ibland för att stå ut & klara det i det långa loppet

  • bartan

    AJA BAJA Mizty
    Så får du inte göra mot mig. Jag överlevde dagen och det var väldigt gott med kycklingsoppa med svartpeppar till "middag",
    så nu är dag 3 till ända.

Svar på tråden Göteborgsbrudar Del:3