• Svar på tråden Göteborgsbrudar Del:3
  • Mizty

Ajjse - Kul med ett glatt barn

Troll1 - Men fy då! Hoppas att det löser sig

Nu har vi bokat bröllopsresa!!
    www.ving.se/hotel/hotelMaster.aspx&regionid=-1&countryid=-1&areaid=-1&resortid=-1&hotelid=85159&itemId=85159&filterOnCategoryId=2
    Vi har bokat en egen bungalow. Den som heter Room. Fy f*n vad jag längtar
    Det sjuka med det hela är att båda jag & Håkan skulle överraska varandra Men min resa vann! Tur att vi berättat för våra vänner så dom kunde stoppa oss.

• Mizty

Förresten... Det är ingen här som kollat priser på att hyra buss? Har skickat lite offertförfrågningar men hua vad dyrt det är!

• Troll1

Gôtt med solresa! Men VAR ligger det? Är lite trööög... Lustigt att ni hade liknande överraskningar till varandra.
    Sitter och letar jobb = deprimerande.

• Mizty

Gran Canaria. Inte det roligaste stället men hotellet är grymt Ja jobbletande är aldrig roligt. Men jag håller tummarna för att du hittar något snart!!!!

• Mizty

Tack!! Ja jag bokade på hair&makeup igår, dit som Troll1 ska gå. Hon lät jättetrevlig

bartan skrev 2008-09-05 09:17:02 följande:
    Mizty; Har du bokat tid för naglar än?Hittade en sida idag som kanske kan vara nå`t.www.harverkstan.net
  • Troll1
    Mizty skrev 2008-09-05 10:50:13 följande:
    Tack!! Ja jag bokade på hair&makeup igår, dit som Troll1 ska gå. Hon lät jättetrevlig
    Hon är ju dessutom väldigt billig! Jag njöt varenda sekund där. Kände mig avslappnad hos henne. Ska dit den 25/9.
    Jag tror inte jag får råd med ansiktsbehandling innan bröllopet. Ngn som vet ett ställe som har rabatter nu eller så?
  • Mizty

Ja, hon har riktigt bra priser ordinarie oxå! Vill göra mina NU! Tyvärr inget tips om ansiktsbehandling. Har du kollat Gilda?

Troll1 skrev 2008-09-05 11:54:25 följande:
    Hon är ju dessutom väldigt billig! Jag njöt varenda sekund där. Kände mig avslappnad hos henne. Ska dit den 25/9. Jag tror inte jag får råd med ansiktsbehandling innan bröllopet. Ngn som vet ett ställe som har rabatter nu eller så?
  • Troll1

Nej, men jag har förstått (missuppfattat?) att man ligger "på rad"... Äh, jag får väl höra.

• Troll1

Idag ska vi gå på bröllop! Synd med vädret för brudparet... men det betyder väl tur!?! Jag ska provmejkas före. Hoppas det blir bra!

Svar på tråden Göteborgsbrudar Del:3