• mrsD

    Underbara GöteborgsBrudar - Del 5

    Nu är vi inne på upploppet och endast några få kvar som fortfarande har dagen B framför sig!

    Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

    Tråd 1:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2735459.html
    Tråd 4:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2916681.html

  • Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5
  • Astriden

    God morgon
    Morgontrötta idag?
    Både jag & Aybee var rätt så sega imorse 6:20 så vi åkte till jobbet. Helgerna går alltid för snabbt!

    Idag skall vi till Östra för at dubbelkolla barnets lilla hjärta, så i eftermiddag kan jag säkert skriva att allt är prima.

    Amor, vi m¨åste ju fixa med filmen i veckan så att J oxå kan få se

  • Grund

    God morgon vänner!

    Stort tack för igår! Vilket underbart hus ni har Astriden. Så härligt med så nytt och fint. Det var återigen väldigt roligt att få träffa er alla igen
    Ni blivande mammor är så söta med era magar!

    Långserud: Helt otroligt vackra bilder!!! Vilken underbar natur ni tagit bilderna i. Alltifrån skog till sjö och äng. Inte förrän tredje gången jag kollade kunde jag se att din lugg delat sig på ett par bilder men det gör verkligen ingenting Sweetie! Du är så fin!

    Igår eldade vi i öppna spisen för första gången. Det var riktigt mysigt

    Nu ska jag kolla in A´s blogg

  • Amor Eterno

    God morgon mina mysiga tjejer!!

    Tack så mycket för igår Atsrid och er alla, ni har ett toppen mysigt hem så väl planerad och fint!

    Vi måste göra om det fler gånger vi går verkligen ihop..

    Aybee och grund inatt drömde jag om amazing race och att vi var med hihihi detta för att vi pratade om det igår vid matbordet.

    Min Jonas är hemma idag fortfarande superförkyld stackarn!!

    Astrid - Ja vi måste fixa med filmen jag vill se resten och se den med Jonas såklart. Så glad att ni filmade tack å tusen tack igen!!

    Vart såg ni Långseruds bilder?

  • Amor Eterno

    God morgon mina mysiga tjejer!!

    Tack så mycket för igår Atsrid och er alla, ni har ett toppen mysigt hem så väl planerad och fint!

    Vi måste göra om det fler gånger vi går verkligen ihop..

    Aybee och grund inatt drömde jag om amazing race och att vi var med hihihi detta för att vi pratade om det igår vid matbordet.

    Min Jonas är hemma idag fortfarande superförkyld stackarn!!

    Astrid - Ja vi måste fixa med filmen jag vill se resten och se den med Jonas såklart. Så glad att ni filmade tack å tusen tack igen!!

    VArt såg ni Långseruds bilder?

  • Amor Eterno

    God morogon tjejer!!

    Astrid - Hur gick det igår hos läkaren visst hade ni en tid igår?? Hoppas allt är bra med er?!

    Min Jonas är fortfarande hemma och är sjuk stackarn igår tyckte jag synd om honom...

    Idag är det jobb och sedan handla mat!!

  • AyBee

    Godmorgon

    Idag är det jag som är hemma....fast med en sjuk Axel. Är fortfarande förkyld men igår ringde de hem honom från dagis då han var jätte seg på eftermiddagen.

    Så idag - på hans 2 års dag - ska vi vara hemma och mysa heeeela dagen (förutom ett pitstop på vårdcentralen)

    Sitter också på nålar då jag väntar besked från min & Ninas vän som belv igångsatt på Östra igår. Fick ett sms kl 21 igår som sa att det nog blir bäbis på Axles fördelsedag iaf. Hade ännu inga värkar att tala om. Så nu har hon tillbringat 24 timmar på Östra. Stackarn!! Hoppas att jag snart få ett sms som säger att hon fött och att alla mår bra. Håll tummarna!!

  • 31 maj 2008

    Hej underbara tjejer!

    Ett supertack Nina (och M!) för den jättetrevliga brunchen i söndags! Hoppas verkligen att vi fortsätter träffas så här (mina Gbg-besök får fortsätta helt enkelt...). Ni är fantastiska allihop! Och det var väldigt roligt att träffa era män! (och sambos förstås, AyBee )

    Igår satt jag i möte hela dagen och blev grillad av regionsledningen, så morgonen idag har ägnats åt att korrigera vår sista prognos för året... Men snart är det klart! (deadline 10.00...)

    Precis som Amor skriver: Hur gick det för er igår, Nina?

    Hoppas Axel frisknar till så han får vara lite pigg på sin födelsedag!

    Måste kolla in Långseruds bilder också! Spännande!

  • Astriden

    Morning
    Här är en till som väntar på sms från fru K.
    det är nu 21 timmar sedan hon fick första dosen gel, jag är så nyfiken på vem som bott i hennes mage. Tror du på tjej Aybee?
    Krama lille gullegrisen från oss. hur gör du i em?

    Vi fick lugnande ord igår, visserligen var det fortfarande oregelbundet men hjärtat såg friskt ut & bebisen normalstor så det finns ingen anledning att oroa sig mer nu. Om det skulle vara något som inte väer bort de närmaste veckorna eller när h*n kommer ut får vi ta det då.

  • AyBee

    Jag var helt hundra på kille först men börjar dra mig åt tjejhållet nu. Det vore ju bara så kul om de fick en tjej men attans opraktiskt med tanke på alla killsaker de har sen innan

    I eftermiddag kommer jag o hämtar dig tänte jag runt kl 15:40 kanske. Har kommenderat hem M att han ska åka från jobbet (frölunda) kl 15:00 och typ möta mig i dörren. Låter det ok för dig?

Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5