• mrsD

    Underbara GöteborgsBrudar - Del 5

    Nu är vi inne på upploppet och endast några få kvar som fortfarande har dagen B framför sig!

    Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

    Tråd 1:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2735459.html
    Tråd 4:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2916681.html

  • Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5
  • Stjärnis

    Hej tjejer!

    Känns som det var evigheter sedan jag var inne här, saknar er!!
    Vi är tyvärr fortfarande utan internet hemma och jag har svårt att gå in på jobbet! Nu är chefen på möte så då passar jag på


    Hur är det med er alla? Förstår att jag har missat massor..Får försöka skumläsa ikapp sedan när vi får internet, brukar vara trevlig läsning!

    Flytten har gått bra. Vi trivs kanon i radhuset. Jag har snart jobbat i två veckor på nya jobbet och det går sakta men säkert framåt. Det är alltid svårt i början och nu har jag ju fått helt nya arbetsuppgifter också och vet väl inte riktigt ännu vad som förväntas av mig och om jag fixar det här.. Men det är väl så det brukar kännas antar jag

    Amor: Jag passar på att gratulera i förskott och önska lycka till redan idag. Du har en fantastisk dag framför dig!

    Nu måste jag återgå.. STOR KRAM TILL ER ALLA

  • 31 maj 2008

    Nina - jag ställer mig gärna i kön av bebis- och husbesökare!

    Härligt att det känns så bra, Amor! Passa på och njut hela tiden!

    Krya på dig, Grundgumman!

  • Astriden

    va kul M du måste ju komma å öva lite innan det är dags för er!
    skönt att höra att du lever & att ni trivs stjärnis!
    Hoppas att det lugnar ne sig snart så att du kan vara lite mer aktiv här hos oss.

  • BarbaBruden

    Hej tjejer!

    Amor
    Tänker på dig masor! Men skulle vara förvånad om du med din energi inte hade koll på läget
    Är ju så gulligt av dig att bjuda dina BT tjejer.....tyvärr så jobbar jag men lovar att tänka på dig...Väntar mig dessutom massor med kort!
    Stor kram och lycka till!
    Njut av den bästa dagen i ditt liv!

    Astriden
    Vi kommer nog gärna och tittar bebis....Risken är bara att vår tråd får flytta helt till FL då bebisar brukar smittas

    Grund
    Hur e det med sjuklingen? Bättre?
    Krya på dig, vännen!

    Aybee
    Nån nytt luskat på pass-fronten? Så nyfiken!!!

    Kram på er!

  • mrsD

    Astriden - absolut!

    åh hon va så söööt! o så liten! bara 3100 nu när hon är 6 dagar gammal=) hennes handled va ju som min tumme typ! helt sannslöst att en så liten person kan bo i en annan i 9 mån..

  • AyBee

    Barba - nej ingenting nyss på passgrejen. Hur länge måste vi vänta tro???? Tänk om de bara ha lurats - vad besviken jag skulle bli då

    Amor - Kul att höra att du har ordning på allt. Vi har osa på måndag så nu längtar jag bara efter att få sätta igång med festprogrammen på allvar. Var och såg o klämde på "vår" klänning idag. Gud vad jag längtar tills jag får den på mig igen. Ska bli kul att se dig i din på lördag. Du kommer att bli underbart vacker och jag kommer att fota som sjutton!!

    Astriden - du vet att jag kommer och snor åt mig lite bebis när den väl tittat ut.

    MrsD - visst är det mysigt med de små händerna!!! Helt ljuvligt! Man blir ju inte mindre bebissjuk när man träffar de där små knyttena.......*suck*

    Sjärnis - Kul att "se" dig igen. Du är saknad!!!

  • AyBee

    Godmorgon bruden och fruar

    Vilken underbar dag vi får idag!!! Idag blir det långprommenad. Är FL ledig på fredag ända fram till jul så här ska det mysas med sonen.

    Idag tänkte jag kontakta hon som jag valt som florist. Tar en prommenad till henne nu efter frukost tänkte jag för att diskutera hur vi ska ha det.

  • Astriden

    God morgon girls

    Långse, ha nu en underbar semester & ta med många intryck & tips hem till oss.

    Barba. Ja, finns risk för bebissmittan men det är ju något jag hoppas på så komsi komsi

    Aybee, stannade du länge igår?
    Klänningn är bedårande, ska bli fantastiskt att se er båda i den! Vad ska du ha på dej imorgon??

    Härligt med fredag vad har alla för helgplaner?
    Vi ska på Arn ikväll & barnkalas på söndag, mysigt & lugnt.

  • AyBee

    Jag stannade till 21:30 ca. Tusen tack för komplimangen. Kul att du gillade den. Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig. Det blir nog något ljust för nu är det väl sista chansen att ha på sig det. För nu hägrar hösten.....äntligen säger jag

    Helgplanerna är lite dubbelbokat. Ikväll kommer min solist o hennes pojkvän så ska vi prata musik o servering.
    Imorgon ska vi ju hjälpa Amor fast samtidigt så kommer min lillasyster ner med en pojke som hon är assistent åt plus en till assisten och ska stanna en natt. Hinner jag så blir det en tur till Universeum med dom. Söndag är oplanerad hittills...

  • Grund

    God förmiddag tjejer!

    Barba: Än är jag tyvärr inte helt frisk så vår resa till Dalarna blir inställd men jag får glädjas åt att vi idag blir lägenhetsägare. Som H brukar säga: "Jag började med bara två händer och nu är jag skuldsatt upp över öronen"

    Om 3 timmar ska jag inställa mig hos mäklaren så det är väl bäst jag hoppar in i ducshen och försöker gre upp håret. Det blir ju sånt fint kn...rufs när man bara ligger och slappar hela dagarna...

    Tänk vad underbart om min hosta kunde varit försvunnen till imorgon för då kunde jag ju sitta längst bak och få se vår vackra Amor trots allt. Jag vill, jag vill, jag vill

    Tack för ditt söta inlägg på FB Astriden! Jag blev så glad

    Aybee: det är verkligen döspännande det där med passet!

Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5