• mrsD

    Underbara GöteborgsBrudar - Del 5

    Nu är vi inne på upploppet och endast några få kvar som fortfarande har dagen B framför sig!

    Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

    Tråd 1:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2735459.html
    Tråd 4:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2916681.html

  • Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5
  • Astriden

    Barba, jag kämpar på en vecka kvar på skolan.
    Kört en del i Göteborg i helgen & måste säja att det går helt klart framåt, skönt!
    Jo tyckte att vi vill ha en nu till bebisen, måste ju filma förtsa dagarna, stegen, orden & allt sånyt
    Vi köpte en liten smidig Sony via Dubai, modell som inte finns i Sverige & till ett bra pris. Det jag tycker är bäst är att den har en liten hårddisk så man smidigt för över till datorn.

    Jag träffas oxå gärna!
    Kanske käka ihop på fredag?

  • BarbaBruden

    Får jag lov att bjuda in till mig på fredag?

    Hos Barba i Sävedalen
    Fredag ca 18?

    Barba
    Astriden

  • AyBee

    Hej hej

    Hemma igen efter en (som bara eg skulle bli en natt) en helg hos mina föräldrar. Vi har på 30 års fest i fredag och man kan väl säga att varken jag eller M var särskilt kördugliga igår, så det blev en natt till.

    Och imorgon börjar jag jobba igen. Har inte varit på jobbet sen 4:e Juli så det känns helt konstigt att behöva sätta klockan på 06:15 igen......ser itne fram emot det. Får väl ha tankarna frammåt istället för tycker jag att det börjar närma sig. Wiiii
    Fick hindersprövningen i fredag ...och Ja vi får gifta oss. Tänk att man måste bli godkänd först av staten att få gifta sig...!!!

    Jag tror att jag kan på fredag, ska bara kolla med M när han kommer hem från ICA. Så preliminärt:

    Hos Barba i Sävedalen
    Fredag ca 18?

    Barba
    Astriden
    AyBee

  • malinlars

    Astriden: HÄnder mycket för dig/er nu! Härligt!

    Vi hittade vårt lilla drömhus.. men så har L inte mått så bra pga det nya jobbet, så han sa upp sig.. Visningen var på samma dag & vi kände inte för att åka å titta eftersom vi inte vet hur det blir ekonomiskt för oss just nu.. typiskt! Men han var på intervju idag så det löser sig nog!!

    Jag börjar jobba imorgon ÄNTLIGEN! Skall bli jättekul att få börja på en ny skola med nya elever.. även om jag saknar mina i Uddevalla!!

    Kan tyvärr inte heller på fredag skall på kräftskiva.

    Nu väntar jag på mitt nya körkort. Skall bli kul att få se hur det ser ut.. kommer ju inte ihåg bilden!

    Jag är inte här inne så mycket... det är OS! SItter som klistrad framför TV´n & L har svårt att få bort mig Men imorg börjar jag ju att jobba så då får jag ju nöja mig med sammandraget på kvällen.

  • AyBee

    Yes jag kan på fredag. Kanske inte hinner till kl 18. Jag slutar vid 12 men M slutar inte förrän 17 och han måste ju hinna hem för att ta hand om Axel.

    Så Barba - Inbox mig din adress så hittar nog gps:en fram

    Är det några fler "sena" flickor jag ska hämta upp på vägen så säg till!!

  • Astriden

    så, nu har jag precis sålt den söta klänningen min syster hade på vårt bröllop härligt med 1000:- så här på kvällskvisten

  • Grund

    Godmorgon vänner!

    Fredag låter jättetrevligt!! Vi ska ju flyttpacka till helgen så det blir en bra uppladdning att träffa Er tjejer!

    Nu har jag precis sett bild på en liten nyfödd tjej. En kollega fick barn i torsdags, Så söt!
    Tänk att du ska bli mamma snart Astriden och du med 31maj. Kanske någon mer i tråden???

    I helgen har vi varit hemma i Grundsund/Smögen. Tittat på bröllopsfilmen 2 ggr med resp familj. Så mysigt!
    Har blivit av med en del kläder och ett par pjäxor. Alltid en början på röjandet.
    I eftermiddag ska jag klippa mig, det är behövligt!

    Hos Barba i Sävedalen
    Fredag ca 18?

    Barba
    Astriden
    AyBee
    Grund

  • mrsD

    AyBee - tillstånd av staten? d e väl i första hand för o se så man inte är gift sen innan o inte är syskon typ? annars e d lite väääl mycke storebror över d hela..

    Malinlars - va tråkigt me jobbet för mannen! men som sagt, trivs man inte så e d lika bra o säga upp sig o hitta ngt nytt! hoppas d ordnar sig=)

    Astriden - 1000 hääärligt! hm. har ju funderat på o lägga ut lite grejer me... kanske dags o ta tag i d nu..

Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5