• lokacitron

    080830

    Är det fler som gifter sig 080830? Nu börjar det närma sig!

  • Svar på tråden 080830
  • Diamonds are a girls best friend

    Status är ändrat och jag är nu hemkommen från våran bröllopsresa som varit jättebra, vi har bott på finfint hotel i Göasgow-Scotland och hade ju önskat oss fickpengar som vi fick så vi har levt som kungar och drottningar, god mat och shopping osv. Maken (känns konstigt att skriva...=) blev dock sjuk men bortsett från det så var resan perfekt.

    Just ja skrev ju tidigare om knäckebröd i sängen på hotellet + väckning, tydligen är detta ett vanligt skämt så min kompis + sambo hade fixat det och trodde de var jätte roliga, vi uppskattade inte det, hur är det med er andra har ni hört om det här buset och skulle ni tycka det var kul?

  • Krokodill

    Jag har inte fått några papper ännu och har hört att det kan ta upp till en månad innan det blir fixat. Jag hoppas verkligen att det går fortare än så!

  • kassandra

    När vi chekade ut från hotellet så stod där redan mitt nya efter namn .

  • kassandra

    Vi har nu vart ute med våran bröllopspressent våran husvagn .

  • Augustibruden 2008

    Vårt bröllop gick super o vi är toppen nöjda

    Bröllopsresan var fantastisk!!!

    Fick sååå många komplimanger om ALLT o vigseln var helt otrolig!!
    Kul m en modern präst o vår solist var kanon!
    Utgångslåten var "Kärleken är evig" m Lena Ph som organisten spelade. Alla tyckte det var så roligt o fint!
    Går inte att beskriva så här när man ska skriva kort.'

    Nu har man gift sig o kan ge sååå många tips & råd till blivande par.

    Lycka till alla!

  • Augustibruden 2008

    Ps. gick ner ca 3 kg på 4 dagar innan bröllopet o det var ej kul då klänningen blev för stor...men men inte så farligt dock.
    Men trots att jag åt, men man stressade mkt o åt ej så bra.

  • Diamonds are a girls best friend

    Usch har räknat ihop alla utgifter idag och inser att vi spräckte budgeten med 20 000:- Men men sånt är livet, vi var ju nöjda med hela dagen iaf.

  • Fjällbacka08

    Idag fick jag mina papper från skattverket så nu har jag laglig rätt på mitt nya efternamn:) Bara att skaffa nytt körkort och pass nu.

    Fy, vi ska räkna ihop vårt bröllop till helgen hade vi tänkt, antar att vi också spräckt budgeten...men de var de fasiken värt i så fall!