• lokacitron

    080830

    Är det fler som gifter sig 080830? Nu börjar det närma sig!

  • Svar på tråden 080830
  • LottaAnders

    Det känns lite som om luften gått ur tycker jag. Har precis varit och pratat med toastmastern och liksom kollat av det sista. En del småsaker kvar att fixa, såsom handdukar och tvål till toorna. Disktrasor och handdukar till köket, snacks och en del dricka till baren, korv med bröd till vickningen. Jag har säkert glömt nå´t ve och fasa.
    Snälla tipsa om sån´t man brukar glömma.

  • Augustibruden 2008

    Nu är våra vigselprogram klara + snart även festprogrammen (ska hämta dem imorn hos tryckeriet)

    Vår bröllopsresa går till Skiathos i Grekland, åker på måndag!
    Ska bli sååå skönt

  • kassandra

    IIII snart bröllop !!!!!!!!!!kull längtar så !!!!!!!!!!!!!!

  • Jessica72

    Vi åker till Capri, Italien. Åker 7 september och är borta sön till torsdag. Längtar....

  • Långö2008

    Vi åker till ön vi ska gifta oss på idag

    I morgon slavar vi köket och sen är det äntligen lördag!

    Ska bli skönt när allt är över!

  • Augustirosen

    Fick tips om en sak man ofta glömmer - te Alla dricker ju inte kaffe..

    Igår kom jag plötsligt på att min slöja fortfarande var kvar i bröllopsbutiken, över 1 timme bort! Blev skitsur på mig själv för att inte ha tänkt på det när jag hämtade klänningen och slog till något med handen och knäckte en nagel - som jag precis varit och fixat till hos nagelskulptrisen....! Ahh! Man läger är under kontroll igen - en av tärnorna åker förbi och hämtar slöjan imorgon innan de kommer hit, och jag har fått en tid för att fixa nageln imorgon. Men det var ju klart lite önödigt att spilla energi på det...

    Ikväll ska vi knyta ihop festprogrammen, som annars är klara, och så ska jag klistra på hjärtan på bordsplaceringskorten. Imorgon blir det genrep i kyrkan och dukning i lokalen. Spännande!!

  • Diamonds are a girls best friend

    TE!!! Tack så mkt det hade ja helt glömt, även glömt tillbehören som socker, mjölk och saketter - dricker ju inte kaffe själv!
    Tusen tack augustirosen!

  • lokacitron

    Lycka till nu i övermorgon, allihop. Har tagit ledigt i morgon, så vi åker snart iväg till orten vi ska gifta oss på. Packar in det sista i bilen nu, hoppas inget glöms kvar...Visst känns det härligt att denna dag, som vi alla väntat och planerat för så länge, snart - väldigt snart - är här!!

  • LottaAnders

    Just det ja, Te. Hade inte tänkt på det, heller inte socker och mjölk. Tack snälla ni!

  • kassandra

    Stora lyckönskningar och krammar på er ha en underbar dag!!!