• lokacitron

    080830

    Är det fler som gifter sig 080830? Nu börjar det närma sig!

  • Svar på tråden 080830
  • Diamonds are a girls best friend

    Flooora, nej vad trist, men det blir ju så där ibland att hjärnan inte är med, och antar att det inte är axelband som kan plockas bort? Trist men som sagt du får spara dem till natten eller kanske en romantiskt helg lite senare.

  • kassandra

    Nu har jag bundit min bukett den vart gudomlig.slagit in gåvorna till toastmadammen och tärnan .
    Har gjort dotterns bukett.
    Min vännina har köpt ett paraply till mig stort
    så det räcker åt två .Nu ska jag göra plasserings korten.
    Och vika vigselprogram ännu fler gäster som
    hoppar av ......suck :(

  • kassandra

    hejsan kan ni svara på vilken frilla som är bäst !Kolla galeriet!

  • Augustibruden 2008

    kassandra, tycker det är fint m uppsatt..hann ej se vilket nr.

    Kändes super bra m prästen o all musik klar nu till hela vigseln.

    Är sååå nervös nu...puh 3 dagar kvar- har fjärilar i magen!!

    Idag ska reklambyrån trycka festprogrammen + jag ska iväg o köpa nya band (hade köpt för breda) har precis packat väckan till bröllopsväskan (inte riktigt allt) + börjat lägga undan
    lite kläder till bröllopsresan.
    Nu använder jag ej sommarklänningen el dyl. så det går lätt att tvätta o lägga undan

    Finns att göra hela tiden...

    Hur går det för er?

  • Diamonds are a girls best friend

    Kassandra, tycker den första bilden var finast, men alla var jätte fina, men om man ska välja så blir det ettan.

    Här rullar allt på, fått festprog. helt klara nu. Hade hela kvällen inbokad då en vän som bor i Italien undra om vi skulle gå o shoppa idag, sa att jag kunde avvara 2h, men då visar det sig att hon och en till tjej som missade möhippan har planerat en liten egen hippa så fick snällt boka om em så kommer de o hämtar mig kl 15 vet bara att vi ska avsluta med mamma mia filmen, så jag får en liten sväng till idag, ska bli så skoj. Frågade karln om det var ok att de drog iväg med mig och han svarar:
    Vad är en kväll nu när vi har hela livet framför oss, det är då man bli kär på nytt!

  • Långö2008

    Lite pirrar det allt i magen men annars känns det bara bra!

    Tyvärr hade jag inbrott i bilen igår när jag lämnade sonen på dagis så min väska försvann! Jag såg idioten när han sprnag därifrån med!! Men det ska inte få förstöra helgen nu

    Vi ska handla all mat i morgon för att sedan fixa buffen på fredag.

    Vi blir ca 70 gäster och kommer vigas på en klippa vid havet kl 16.30. Hur många av er är redan klara då??

    Är mest rädd för alla känslostormar som kommer! Gråta, skratta, gråta, skratta.

    Snart är det äntligen dags!!

  • Augustirosen

    Gick och la mig tidigt igår, men vaknade sedan kl 4 och kunde inte somna om. Låg bara och grubblade på detaljer... Så dumt! Ska försöka fixa en hel del idag och det börjar kännas som om det närmar sig slutet... Idag ska sambon handla den sista drickan och hämta våra ringar. Jag ska klippa och klistra placeringskort, vigselprogram och festprogram som jag nu äntligen tror att jag är klar med.

    På tal om känslostormar kan jag nästan börja gråta nu bara jag hör någon av låtarna som vi ska ha med i kyrkan. Puh, hur ska det gå?

  • Jessica72

    Sambons 2 döttrar från tidigare förhållande ska sjunga "av längtan till dig" i kyrkan. Vi kan inte ens lyssna på låten hemma utan att börja lipa. Är faktiskt mest nervös för att jag ska "bryta ihop" i kyrkan pga alla känslor. Jag blir väldigt lätt rörd.

  • Augustibruden 2008

    Jag är nog mkt känslig pga stress, nervositet osv.

    Känns som man aldrig blir klar + så mkt att fixa i lokalen m dukning osv.

    Ett tips till andra blivande är ju att köpa ALLT på ett ställe dvs mat & dryck, dukning o städning.
    Iosf mkt billigare bara hyra lokal men så mkt jobb att fixa m.
    Tur man ska på bröllopsresa på måndag.

  • Augustirosen

    Augustibruden, vart ska ni åka?

    Sambon och jag sitter och har värsta program-verkstaden just nu. Vigselprogrammen är snart helt klara och festprogrammen är på gång. Håller samtidigt på att skära ut hjärtan som ska klistras på bordsplaceringslapparna... Men när det är klart så ska jag krypa till kojs. Var och fixade naglarna idag och kunde knappt hålla mig vaken... Imorgon blir det inte mycket bröllopsfix, ska till sjukhuset med dottern hela dagnen. I nästa vecka ska hon operera bort mandlarna...