• Mrs Fr

    Oktober

    Gamla tråden har stängt, så här är en ny!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-19 20:40
    Här är listan i dagsläget:

    4 oktober:
    JohannaTotte
    Mrs Fr
    Kärlek ger näring åt själen
    Pingi
    sockerbollen
    gabriella jens
    mc lind
    gullolle
    mct
    Hippiefridolina
    Fru Oktober
    lindan 77
    Oktober4

    11 oktober:
    snaily
    Lakritspuck
    MrsNorell2b
    20081011
    hgav
    Snödrope08
    friida
    sötis1985

    18 oktober:
    jolpe
    karmag
    oktober 18
    LCDS
    metoo

    25 oktober:
    zizzi79
    HelenaOlivia 25/10 2009

    Hemligt datum i oktober:
    Nedina

  • Svar på tråden Oktober
  • Kärlek ger näring åt själen

    Köpte först en ring för 1600 men jag ångrade mig och köpte en annan som kostade 3956:- Och hans ring kostar 3650:- förlovningsringarna kostade runt 2500:- för 2 år sedan *skrattar*

  • Mrs Fr

    Min vigselring kommer att kosta runt 10500-11000 ca.

    Idag har jag varit och kollat på underkläder. Jag ska gå till några till ställen imorgon, men jag har hittat en fin torsolette som jag tror att det blir.

  • Nedina
    miracles0607 skrev 2008-08-26 08:03:21 följande:
    Måste fråga lite... vad kostar era ringar?Har fastnat för en alldeles speciell... desutom måste jag byta ut min förlovningsring som inte passar nått... är ju köpt för 8 år sen.
    Vi har verkligen en budgetvariant vi. Har använd guld som vi hade sedan tidigare (med lite historia bakom) och inte använde och smält om det. Blir en helt slät ring. Så kommer vi ev. att bygga på den med stenar vid olika årsdagar istället. Har kikat på lite olika ringar, men inget har fallit mig i smaken, vill ha en jätteenkel ring. Så då blev det här en bra lösning. Kostar oss 700 kr.
  • Nedina

    Mrs Fr skrev 2008-08-26 13:19:49 följande:


    Min vigselring kommer att kosta runt 10500-11000 ca. Idag har jag varit och kollat på underkläder. Jag ska gå till några till ställen imorgon, men jag har hittat en fin torsolette som jag tror att det blir.
    Ja, underkläder är mitt största bekymmer nu, näst efter vilken frisyr jag ska ha! Har en axelbandslös klänning och lite större kupa, så behöver verkligen en bra bh. Inte lätt att hitta tycker jag.
  • Mrs Fr

    Jag har också axelbandslös klänning, men har liten kupa. Torsoletten satt verkligen jätteskönt. Den satt på plats fast jag hoppade runt lite i provrummet... Har du provat nån sån? De fanns upp till D-kupa där jag var tror jag.

  • miracles0607

    jag har med svårt med underkläder... har heller inga axelbant eller något på klänningen. Har varit tvungen att köpa en svart bh... oj oj... vill ha vitt får leta som bara den men hittar jag ingen går det gå med svart... jag kan ju inte trolla tyvär..*suck*

  • Nedina

    Ska iväg och prova en sån någon dag då. Vill ner till målvikten först bara. Låter ju onekligen som ett bra alternativ iaf.

  • mct

    Jag har köpt mig en champagnefärgad vanlig BH och en champagnefärgad strumpebandshållare och ett par champagnefärgade stringtrosor. Men fick gå in i en underklädesaffär för att hitta rätt stl.

    Är ni stressade/nervösa inför den stora dagen?
    Jag är jättestressad och min mage har pajat pga detta. Får äta magtabletter för detta. Inte kul men det går nog förhoppningsvis över!

  • Kärlek ger näring åt själen

    Jag köpte en vit axelbands lös balconett bh och ett par vita spets boxer i Ullared De sitter som berget och jag är super nöjd. hittade även vita stay ups så underkläder är fixade

    Mct Du är def inte ensam om att känna dig stressad. Jag har just nu iofs bara att beställa maten, ringa kantorn, göra vigselprogram (prata med prästen så han godkänner dem) kvar men det känns som om tiden rinner iväg

    39 dagar kvar *gulp*

  • Mrs CJ

    Hej.
    Hittade precis den här tråden. Vi ska gifta oss den 11 okt och som många andra här känner jag hur tiden bara rinner iväg. Vi har planerat de grova linjerna och måste nu ta ställning till att smådetaljerna. Känns iofs jättespännande men även nervöst .

    Jag har en fråga om ytterplagg över brudklänningen. Jag skulle gärna vilja ha en liten kort fuskpälsjacka (typ som man kan hitta på second hand) men här i Stockholm har inte jag kunnat hitta en sån än. Vad ska ni ha på er över brudklänningen? Provade en sån där cape men tyckte mest jag såg ut att ha fem gånger så stora axlar än vanligt. Såg konstigt ut, alltså.

    Herregud vad tiden bara rinner iväg...

Svar på tråden Oktober