• Gable

    Äntligen fredag del 14

    Nu är det dag för en till! Välkomna!

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd nr 1-12= 26141 inlägg.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-06 15:33
    + 396 totalt: 26.537

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 14
  • äntligen på väg

    Hilde: Jag tycker du ska ge dig av därifrån fortare än kvickt. Du förtjänar bättre!

  • Fru Hilde

    äntligen på väg skrev 2008-08-26 17:29:09 följande:


    Hilde: Jag tycker du ska ge dig av därifrån fortare än kvickt. Du förtjänar bättre!
    Ja du har givetvis helt rätt.

    Idag har jag föresten anmält mig till en starta eget kurs som jag fått rekommenderad av ganska många personer som driver eget. Så då kändes det som om jag kommit ett snäpp längre från depressionen
  • Fru Hilde

    anne på grönkulla skrev 2008-08-26 20:52:15 följande:


    You go girl!
    Tack!
  • janos

    Nu börjar jag känna mig stressad. Sonen fyller ett år om en vecka och det känns som att det finns 1000 saker att göra innan dess. Jag vill ju att han ska få en fin första födelsedag.

    Dessutom jobbar jag lördag och söndag och maken håller på att jobba ihjäl sig denna vecka.......vilket betyder att jag inte får någon hjälp alls innan den stora dagen. *tår i ögat*

    Men det är väl som dom säger: Bra kvinna reder sig själv!!!

    Ville bara gnälla av mig lite. Ni är ju så bra på att lyssna. Nu ska jag bädda rent i gäst sängen tills mormor och polarn kommer om en vecka. Kram på er!

  • äntligen på väg

    Idag är det vår bröllopsdag

    Passar även på att gratulera herr och fru Hilde till tre års äktenskap

  • janos

    Nu känns det lite bättre än i morse. Jag har tvättat en maskin, bäddat rent i gästsängen, bakat en sockerkaka och chokladbollar, varit och handlat mat med sonen och tvättat fyra fönster. Inte illa om jag får säga det själv, med tanke på att jag har hjälp från sonen nästan hela dagarna

  • Fru Hilde

    Tackar för gratualationerna! Tyvärr hade både jag och maken förvillat oss band dagarna så vi hade inte en tanke på att det var vårt datum igår När vi kom på det hade vi ett gott gapflabb och kände oss lika skamsna båda två Så kan det gå när man är trött förkyld och har småbarn

Svar på tråden Äntligen fredag del 14