• Gable

    Äntligen fredag del 14

    Nu är det dag för en till! Välkomna!

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd nr 1-12= 26141 inlägg.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-06 15:33
    + 396 totalt: 26.537

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 14
  • äntligen på väg

    Trevligt MC . Passa på att festa loss ordentligt nu .

    Har hittat en frisyr jag vill ha nu . Vågar man länka eller får man skäll då?
    Äh, man kan väl inte bli anklagad för att göra reklam för en frisyr! Ska bara hämta den!

    Låter som du blev urtjusig Hilde!
    Jag har oxå vågat mig på det mesta i frisyrväg. (Tom pastellfärgat, men det var ett misstag som vi inte pratar om!)

  • Cybermamman

    äpv den frillan blir jättebra

    *vinkar till janos* Kör försiktigt och kom ihåg att fälla ner antennen när ni åker hem.

    Hare så himla kul MC!

    Hilde, nu vill vi se en bild på frillan.

    faxar över lite popcorn och blandad dryck till apg

    Äntligen fredag på er brudar

  • mammacatta

    äntligen på väg skrev 2008-08-22 18:16:16 följande:


    Den är råsnygg! Man blir snygg, sexig, stram, vild, ta-mig-för-de-jag-är; ja den är helt enkelt som en multifrisyr!
    Om jag inte såg ut som ett miffo i page skulle jag LÄTT ha den! Meeeeen jag inser mina begränsningar och väljer bort pagen.
    (mitt hår gör en "svamp" i just den längden)

    Joru cm, nu ska här bli grovhångel utan paus! I vanliga fall har man ju ett öga på barnen hela pussen, men nuru ska det bli tungrullare och nypirumpan UTAN att titta bort.

    Jag har förresten börjat blogga "på riktigt" om ni är nyfiken. På passagen med "fru" ihopsatt med mitt riktiga efternamn.
    *nervös*
    Tänk om nån får för sig att vara dum?

    Äh, det driter jag i.
  • anne på grönkulla

    MC - har du FF - eller BF menar jag???

    Snygg frisyr, äpa. Har själv mer pagigt än på länge nu - det var så slitet i nacken att längden fick ryka i juli... men jag blir ändå ingen pånyttfödd jag utan bara den gamla vanliga...

    Äntligen fredag!

    Maken o jag dricker vin o babblar om livet...

  • Rystall

    Hej igen

    Sån frilla vill jag oxå ha. Börjar bli sugen på att bli blond igen. Behöver omväxling på allt just nu. Det är lite "lätt" kris i paradiset här. Jag är så trött på min sura make och tycker inte att vårt äktenskap är så roligt längre. Jag och sonen har varit hos pappa i L-köping under hela veckan så när vi kom hem igår kändes det ok, men idag är det samma ångest igen. Men gräset är inte alltid grönare på andra sidan....Man vet ju vad man har men inte vad man får. Vi får väl jobba lite på saken och se om det hjälper.

    Men just nu skulle jag vilja vara singel, bo i mysig lite egen lya, vara 7kg lättare, ny frilla, och kool båge att köra runt på. Lite nyförälskad och uppvaktad hade inte heller varit fel så att man får känna sig lite snygg.

    åter som en 40-års kris va?! Fast jag är inte där än på några år.

  • anne på grönkulla

    Rystall, vad tråkigt! Får jag spekulera i att din man kanske inte mår så bra om hans humör är väldigt lågt? Finns det nån chans att han får hjälp med det?

    *kramar om!*

  • äntligen på väg

    Kram på dig Rystall. Inte konstigt att uppleva nån form av kris efter att man haft en så tuff tid som ni har haft. Hoppas att allt löser sig för er och att det känns bra snart igen.

Svar på tråden Äntligen fredag del 14