• Gable

    Äntligen fredag del 14

    Nu är det dag för en till! Välkomna!

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd nr 1-12= 26141 inlägg.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-06 15:33
    + 396 totalt: 26.537

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 14
  • äntligen på väg

    Ajdå Janos, hoppas det känns bättre idag!

    Funderar på att klippa av mig håret. Har ju sparat i ett och ett halvt år för att det ska bli långt igen och nu är det hyggligt långt men det är ju åtminstone en dm kvar innan det är den "rätta" längden som jag vill ha. Och det ser såååå tråkigt ut. Det ser snyggt ut precis när det är nytvättat och iordninggjort men i samma stund det torkat ser det bara trist ut. Oftast blir det bara en hästsvans och luggen uppsatt med spänne.

    Kommer jag ångra mig om jag klipper av det???
    Äh... det är ju bara hår, och det gör kanske vardagen lite roligare om man har en frisyr?!

    Funderar på att tatuera mig oxå... är jag efter min tid?

  • janos

    Äpv, nacken känns bättre idag, men inte bra! Jag har bokat tid för behandling och omsorg i framtiden

    Jag röstar för att du ska ta till saxen och passa på att tatuera dig också. Tatueringen kommer du ju alltid att ha kvar. Lycka till med dina beslut

  • janos

    Äntligen fredag!!!

    .....och fortfarande ont i nacke och axel. I helgen åker vi ut på en husvagnstur. Ha en bra dag!

  • Fru Hilde

    äntligen på väg skrev 2008-08-21 21:51:43 följande:


    Ajdå Janos, hoppas det känns bättre idag!Funderar på att klippa av mig håret. Har ju sparat i ett och ett halvt år för att det ska bli långt igen och nu är det hyggligt långt men det är ju åtminstone en dm kvar innan det är den "rätta" längden som jag vill ha. Och det ser såååå tråkigt ut. Det ser snyggt ut precis när det är nytvättat och iordninggjort men i samma stund det torkat ser det bara trist ut. Oftast blir det bara en hästsvans och luggen uppsatt med spänne. Kommer jag ångra mig om jag klipper av det??? Äh... det är ju bara hår, och det gör kanske vardagen lite roligare om man har en frisyr?!Funderar på att tatuera mig oxå... är jag efter min tid?
    Jag har just klippt av mig allt mitt långa hår. Hade riktigt långt nu, nästan ner till ryggslutet. Hursomhelst så känns det riktigt bra. Nu har jag en axellång lockig frisyr som det kommer ta ett tag att vänja mig vid... men det känns jättebra! Gäller bara att du hittat en frisör du trivs med.
  • Fru Hilde

    anne på grönkulla skrev 2008-08-22 08:59:51 följande:


    Äntligen fredag!Wow, Hilde, det låter tjusigt!
    Tackar så mycket Anne Den är lite lockig, först kände jag mig lite tantig, men svägerskan brukar ju veta vad hon gör och ha bra koll på trenderna så jag liter på henne. Nu när jag börjar vänja mig ser jag ju att ansiktet ramas in mycket bättre och att jag passar med mer volym uppe på hjässan
  • mammacatta

    Modigt hilde!

    Jag har ju haft alla frisyrer utom rakat; jag har liksom aldrig haft det där ångestladdade inför hårklippningar. Förmodligen för att jag är lika ful oavsett...

    Jo, självklart ringer jag om jag är där utan barn; det brukar bli så himla jäktigt med dem. var på ikea igår: till slut grät jag av trötthet. Det var när jag blev tvungen att köpa en jädra piggelin som vi fick slänga eftersom vi skulle äta mat först. Men de hade tuggat på den så... *buhääää*

    Men imorgon brudar: då ska jag på min första vuxenfest med maken UTAN BARN på fem år!!!
    Jag har ju varit själv (som till Träffen tex) eller med make och ett barn eller vanligast: med båda barnen. Vi har ju haft barnvakt några gånger men vi har inte varit någonstans för det har alltid varit mitt i veckan eller nåt.
    Men NU!!!! *skrålar högt och falskt*

Svar på tråden Äntligen fredag del 14