• Anja 19 juli 2008

    Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

    Hej allihop

    Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

    Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

    Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

    Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

  • Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • Flamora

    Haha, ska bli kul att få läsa om era möhippor! Jag är glad att min e gjord

  • Anettan73

    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-25 14:26:07 följande:


    Har inte vägt mig idag.Gick ju ner 2,5 kg förra veckan. Sedan åt jag midsommarafton och gick upp 2,2 = minus 0.3 bara.Sedan började jag om helt på söndagen...har inte vägt mig sen dess. Ska väga mig imorgonbitti och rapportera (väger mig på morgonen EFTER jag har kissat, fniss, NAKEN). För bästa resultat *asg*
    Du e knäpp!!!
  • Anja 19 juli 2008

    FrökenPlanera

    haha, roligt gjort, förstår om du inte litar på henne nåt mer hehe

    Anettan73

    Självklart

  • Anja 19 juli 2008

    MIN RING KOM IDAG...

    SHIT SÅÅÅÅÅÅÅ FIN!!! ÄR SÅÅÅÅÅÅÅ VÄRT ATT HA BYTT UPP MIG I DIAMANTSTORLEK

    ALLTSÅ ÅÅÅHHHH SOM JAG INTE KAN LÅTA BLI ATT TITTA PÅ DEN.

    Gick med den hem hela vägen från posten, fniss... stirrade på handen så jag höll på att snubbla på en sten på grusvägen *asg*

  • Tina75

    Hej på er alla Lundabrudar. Nu hittade jag också hit. Är hemma efter bröllop och bröllopsresa. Har haft ett underbart bröllop och en underbar bröllopsresa. Nu sitter man här med ångesten över att det är över - tänk inget att planerar och ägna ALL sin tid på. Så tjejer behöver ni en extra resurs i ert planerande så hojta ;) :)

  • Anja 19 juli 2008

    och GRATTIS såklart... är precis sådär jag fasar för att det ska kännas Tänker mig en stoooor tomhet lixom!

  • Tina75

    Dessvärre har våra bilder inte kommit än och ingen har förbarmat sig över oss och skickat några exempel från sina kameror ..... inga bildbevis ännu :)
    Vi hade en underbar dag ALLT gick efter planen. Eller rättare sagt det var vissa småöden, men det spelade liksom ingen roll för man var i sitt lilla vakum. Underbar känsla som jag vill ÅTERUPPLEVA!!!!!!!!!! ohhhh Ni anar inte vad ni har framför er........ * drömmer mig bort * Det enda som grämer mig är att mitt hår INTE var som jag ville. Det var en vacker frisyr men jag är inte nöjd med den och med tanke på hårets betydelse så kan jag erkänna att jag fällt en och annan liten tår för detta.

    Anja; är du i fas? Har förstått att det är några till med mig som upplevt den stora dagen och några som stundar riktigt snart.....underbart NJUT NJUT och åter NJUT

  • Tina75

    Anja; roligt att du är nöjd med din ring - 'r det den du har i ditt galleri??

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5