• Anja 19 juli 2008

    Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

    Hej allihop

    Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

    Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

    Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

    Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

  • Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • Embo81

    Du måste ju äta ordentlig Anne, klart att det blir pannkaka annars! Har du inte kraft och lågt blodsocker är det klar att man tjuter, speciellt när man har något så stort som sitt bröllop framför sig!

    tack Gabbi!

  • Anja 19 juli 2008

    Embo81

    tror vi får en hel del bubblor över... (är ju de där brudparen du vet).

    Vi blir 70 personer och jag har beställt 96 flaskor så det blir nog en hel del över skulle jag tro, för jag tror inte ens att alla tar en flaska!

  • Embo81

    Perfekt! Köper gärna! Vi hade tänkt en per par ungefär, men så kommer det kanske fler och kolla i kyrkan osv så vi får nog ha flera...

    Håller på att leta musik till första valsen, hittar inget som känns helt bra har skickat ett mail till studiefrämjandet och frågat vad de spelade för ngt där -han sa det ju, men det kommer ju inte jag ihåg nu.

  • Fröken Planera

    Okej hör ni, nu tar vi tag i det viktiga här!!! När ska vi ha vår vinkväll och lyssna på alla tips vår erfarna vän Labbråttan kan dela med sig av???
    Anne, du får avboka din bröllopsresa för något säger mig att den kommer krocka med vår vinkväll, men det är naturligtvis inga problem, för ingen bokar väl en sån resa utan avbokningsskydd! Vi kommer nämligen behöva dina råd åxå..

    Jag kan nog när som helst nästa vecka. (utom torsdag)När kan ni?

  • Fröken Planera

    Åh föresten! Våra vigselprogram är tryckta nu! De blev såååå fina! Han är helt fantastisk min käre kollega!!! Ikväll ska jag sitta och vika dem. (Pyssla, ni vet hahahaha)

  • Embo81

    Jag kan bara på tisdag nästa veckan, sen jobbar jag kväll natt och annat skit

  • ingenjörsbruden

    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-24 15:43:43 följande:


    Embo81tror vi får en hel del bubblor över... (är ju de där brudparen du vet).Vi blir 70 personer och jag har beställt 96 flaskor så det blir nog en hel del över skulle jag tro, för jag tror inte ens att alla tar en flaska!
    Hahahaha!!! Jag trodde först att det var vinbubblor som ni pratade om.....tänkte: shit 96 flaskor på 70 pers!!! Jisses kan man dricka så mkt?! *asg*

    Ang vinkväll ....jag är helt "toast" nästa vecka (sista veckan innan semestern så då kommer allt att vara hysteriskt!!!)
    Men veckan efter (alltså v28) kan jag när som!!!
Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5