• Pidis

    Falkenberg / Halmstad brudar ny

    Jaha då var det dax för ytterligare en ny tråd = med att nu har vi pratat här i 9 månader tillsammans (blir det väl)

    Låt samtalen fortsätta

    helenaoandreas 2008-06-14

    fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

    Ulvatorp 2008-08-09

    September2008 2008-09-20

    Ida Halmstad 2008-12-06

    Pidis 2009-04-11

  • Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar ny
  • september2008

    2 kg är ju en bit på vägen.
    till villket datum skulle du ha gått ner 5 kg enligt läkaren??

    för mig går det upp och ner. har väl gått ner något kilo.
    vet inte riktigt vad jag pysslar med ibland.
    har lite svårt att hålla mig till det jag ska.
    lite karraktärsbrist helt enkelt

    kämpa på


    Pidis skrev 2008-07-02 11:04:57 följande:
    Går okej gått ner 2 kilo. Men liten bit kvar.Ska skärpa till mig ordentligt efter semestern.Själv då?
  • fitforfight

    Hello!
    Tyvärr blev det att vi måste kolla på stenplattorna imorgon.Och på dan så kommer det hit nån som ska göra nåt med elmätaren .Så jag kan inte heller.


    Pidis skrev 2008-07-01 10:50:10 följande:
    Tja.Någon som har tid och lust för en fika eller liknande på torsdag kanske?Jag är ledig hela dagen så det är bara att säga när ni kan
  • Pidis

    Ja karraktären har jag också lite problem med.
    Men det är i mitten av Augusti som jag ska träffa läkaren igen så jag har ju drygt 1 månad kvar.
    Börjar jag röra mig mer och äte bara lite mindre så går det nog på ett kick. Men har bara denna veckan semester så just nu skiter jag i det.
    Börjar på måndag med nya friska tag.
    Vet ju att om jag inte gör det får jag ju inte op så
    det är bara att bita ihop.

    Synd att ingen kunde men vi försöker väl igen.
    Söndag någon?


    september2008 skrev 2008-07-02 12:02:43 följande:
    2 kg är ju en bit på vägen.till villket datum skulle du ha gått ner 5 kg enligt läkaren??för mig går det upp och ner. har väl gått ner något kilo.vet inte riktigt vad jag pysslar med ibland.har lite svårt att hålla mig till det jag ska.lite karraktärsbrist helt enkelt kämpa på
  • Pidis

    Ingen som har tid antar jag ha ha ha
    Ingen fara Man måste ju chansa.

    Vet inte om jag har skrivit detta men i söndags så beställde vi våra ringar. Så dem är färdiga om ca 3 veckor. Vi sa att det inte var någon brådska ha ha ha.

    HA en trevlig helg flickor
    Kramiz

  • september2008

    här har det varit fullt upp hela helgen.
    huvudvärk, varit på stan, födelsedagskalas mitt i djupa småland och lite sofftid

    pidis-ja ni är verkligen tidigt ute

    trevlig helg

  • Ida Halmstad

    hejsan tjejer!

    Hemkommen från en underbar helg i GBG, var på Bruce Springsteen i lördags och det var helt magiskt :). Lite shopping och massa god mat, får nog gå på diet ett tag nu!!
    Idag ska vi till huset och småpyssla, ska bli roligt !

  • Pidis

    Vad roligt.

    Jo vi får väl beställa det där från USA snart. Så det kommer innan ni gifter er. Haft så mycket i skallen så har helt glömt bort det.
    Var det 1 frp sånna kristaller?

    Ida Halmstad skrev 2008-07-07 07:06:37 följande:


    hejsan tjejer!Hemkommen från en underbar helg i GBG, var på Bruce Springsteen i lördags och det var helt magiskt :). Lite shopping och massa god mat, får nog gå på diet ett tag nu!! Idag ska vi till huset och småpyssla, ska bli roligt !
  • Ida Halmstad

    wiii nu e min klänning färdig och på väg till sverige, fy va nervöst när man ska prova den!!! Tänk så passar den inte...usch !!!

  • september2008

    du måste säga till när du fått hem den

    Ida Halmstad skrev 2008-07-08 09:09:36 följande:


    wiii nu e min klänning färdig och på väg till sverige, fy va nervöst när man ska prova den!!! Tänk så passar den inte...usch !!!
Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar ny