• Pidis

    Falkenberg / Halmstad brudar ny

    Jaha då var det dax för ytterligare en ny tråd = med att nu har vi pratat här i 9 månader tillsammans (blir det väl)

    Låt samtalen fortsätta

    helenaoandreas 2008-06-14

    fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

    Ulvatorp 2008-08-09

    September2008 2008-09-20

    Ida Halmstad 2008-12-06

    Pidis 2009-04-11

  • Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar ny
  • september2008

    pidis : grattis. skönt med heltidsanställning

    ida : hur såg ringen ut? det är inte lätt. jag har nu betalat min ring. blev den andra modellen. ska bli så spännande. fick en bekräftelse på att dom tagit emot mina pengar. gjorde en överföring från min bank till deras.

    erika : så nu är du ännu mera blond..... *fniss*

    själv är jag ganska slut efter en dag på jobbet och sedan en tur till gekås. lillkillen hade feber när vi möttes upp på gekås. sambon och henry hade åkt dit men farmor. när vi sedan kom hem och bytte om på han för kvällen så kollade vi tempen. 39,6 grader. inte undra på att han var trött nu sover han gott i alla fall.

  • Wretenstam

    Grattis Pidis!!

    Var ni också på gekås igår? Men kära svärmor åkte dit med Casper eftersom vi ligger hemma och är sjuka IGEN...
    Jag skulle jobbat igår men har fortfarande hosta och skit ont i skallen, men då är där väl åtminstone något .
    Conny fick åka till doktorn igår då han hade så ont i halsen, han hade halsfluss. Nu har jag ont i halsen och fluss är väl bara att vänta...

    Bröllopsplanerandet är igång här ordentligt nu flera ggr om dagen... Börja bli riktigt trött på det. Får inte ihop allt och blir bara så trött när jag tänker på allt som inte är fixat...D-day är ju snart här! Men men...det brukar ju lösa sig.

    Ja du Erika nu är det inte långt kvar...glöm inte säga till om du behöver hjälp med ngt!

    Kram på er alla!!!

  • helenaoandreas

    så nu var man gift..
    vilken underbar dag vi fick i går, allt flöt på super bra och alla var helt underbara.
    kyrkan var det värsta jag varit med om trodde jag skulle svimma , men innan jag visste ordet av det var det över.
    många hade sagt det till mig att njut av dagen den går så snabb men det trodde jag inte på men nu så här efteråt så gick dagen jätte snabbt, nästan för snabbt. vi fick jätte mycket fina saker och hade jätte bra toastmasters och tärna och bestman. jag kommer lägga in bilder på vår hemsida sen.
    ni som har det kvar, jag är avundsjuk för detta hade jag kunnat göra om hur många gånger som helst. vilken känsla. alla verkade ha jätte kul på festen och jätte god mat var det oxå.
    som sagt kan inte sätta ord på det allt var toppen.
    och kl 4,45 i morse fick jag en present till... en liten "brors" dotter.( min killkompis, är som syskon har växt upp till sammans plus att våra föräldrar är bästa vänner). hon skulle inte kommit förrän i morgon men det åkte hem lite tidigare i gårkväll eftersom hon fått lite ont..

  • Ida Halmstad
    helenaoandreas skrev 2008-06-15 15:03:56 följande:
    så nu var man gift..vilken underbar dag vi fick i går, allt flöt på super bra och alla var helt underbara.kyrkan var det värsta jag varit med om trodde jag skulle svimma , men innan jag visste ordet av det var det över.många hade sagt det till mig att njut av dagen den går så snabb men det trodde jag inte på men nu så här efteråt så gick dagen jätte snabbt, nästan för snabbt. vi fick jätte mycket fina saker och hade jätte bra toastmasters och tärna och bestman. jag kommer lägga in bilder på vår hemsida sen. ni som har det kvar, jag är avundsjuk för detta hade jag kunnat göra om hur många gånger som helst. vilken känsla. alla verkade ha jätte kul på festen och jätte god mat var det oxå.som sagt kan inte sätta ord på det allt var toppen.och kl 4,45 i morse fick jag en present till... en liten "brors" dotter.( min killkompis, är som syskon har växt upp till sammans plus att våra föräldrar är bästa vänner). hon skulle inte kommit förrän i morgon men det åkte hem lite tidigare i gårkväll eftersom hon fått lite ont..
    Ett stort grattis tjejen! Är jätte spänd på att få se bilderna. Grattis grattis grattis !!!
  • fitforfight

    underbart!! jag längtar riktigt mycket nu!

    hade ju möhippan igår å hade så sjukt kul!! först kom tjejerna hem till mig vid 10 å satte en öl i handen på mig. Vi gick bort till slottsmöllan och spelade laserdome. så jävla kul,men man va ju helt slut efteråt. Sen har man ju på sig en väst när man spelar som är ganska tung så jag har röda märken på axlarna nu

    sen fick jag klä mig snyggt i min underbara vita klänning och alla andra hade på sig svarta klänningar. 8 glas skumpa senare åkte vi till stan å dom sa bara DRICK!! det kommer du behöva.

    vi möter upp en kille som hette Eddie och jag fattade ingenting. då visade det sig att jag fick spela in en skiva!!! did I tell you med jerry williams fick jag spela in när alla sitter å glor å skrattar. jag va sååå nervös,jag har sån scenskräck och jag och mikrofoner gillar inte varandra. ja,ja! det va jättekul,men det låter verkligen förjävligt häll på att dö av en skrattattack när vi lyssnade på den.

    sen gick vi hem till jossan å kollade på fotbollen och så hade dom beställt catering som va underbart gott. Tiden bara flög igen å när jag va i det stadiet där man e su full så man bara ligger på golvet å skrattar va det dax att gå in till stan . Då gick vi till bond å mötte upp killarna. Tinny va så full å dom hade tagit på honom en game over t shirt och förstora byxor som han tappade hela tiden när han dansade.

    vi va så fulla å NTV va där och filmade oss hela tiden.

    jag hade så jävla roligt!!


    helenaoandreas skrev 2008-06-15 15:03:56 följande:
    så nu var man gift..vilken underbar dag vi fick i går, allt flöt på super bra och alla var helt underbara.kyrkan var det värsta jag varit med om trodde jag skulle svimma , men innan jag visste ordet av det var det över.många hade sagt det till mig att njut av dagen den går så snabb men det trodde jag inte på men nu så här efteråt så gick dagen jätte snabbt, nästan för snabbt. vi fick jätte mycket fina saker och hade jätte bra toastmasters och tärna och bestman. jag kommer lägga in bilder på vår hemsida sen. ni som har det kvar, jag är avundsjuk för detta hade jag kunnat göra om hur många gånger som helst. vilken känsla. alla verkade ha jätte kul på festen och jätte god mat var det oxå.som sagt kan inte sätta ord på det allt var toppen.och kl 4,45 i morse fick jag en present till... en liten "brors" dotter.( min killkompis, är som syskon har växt upp till sammans plus att våra föräldrar är bästa vänner). hon skulle inte kommit förrän i morgon men det åkte hem lite tidigare i gårkväll eftersom hon fått lite ont..
  • september2008

    stort grattis


    helenaoandreas skrev 2008-06-15 15:03:56 följande:
    så nu var man gift..vilken underbar dag vi fick i går, allt flöt på super bra och alla var helt underbara.kyrkan var det värsta jag varit med om trodde jag skulle svimma , men innan jag visste ordet av det var det över.många hade sagt det till mig att njut av dagen den går så snabb men det trodde jag inte på men nu så här efteråt så gick dagen jätte snabbt, nästan för snabbt. vi fick jätte mycket fina saker och hade jätte bra toastmasters och tärna och bestman. jag kommer lägga in bilder på vår hemsida sen. ni som har det kvar, jag är avundsjuk för detta hade jag kunnat göra om hur många gånger som helst. vilken känsla. alla verkade ha jätte kul på festen och jätte god mat var det oxå.som sagt kan inte sätta ord på det allt var toppen.och kl 4,45 i morse fick jag en present till... en liten "brors" dotter.( min killkompis, är som syskon har växt upp till sammans plus att våra föräldrar är bästa vänner). hon skulle inte kommit förrän i morgon men det åkte hem lite tidigare i gårkväll eftersom hon fått lite ont..
  • september2008

    oj oj så skoj


    fitforfight skrev 2008-06-15 19:00:14 följande:
    underbart!! jag längtar riktigt mycket nu!hade ju möhippan igår å hade så sjukt kul!! först kom tjejerna hem till mig vid 10 å satte en öl i handen på mig. Vi gick bort till slottsmöllan och spelade laserdome. så jävla kul,men man va ju helt slut efteråt. Sen har man ju på sig en väst när man spelar som är ganska tung så jag har röda märken på axlarna nu sen fick jag klä mig snyggt i min underbara vita klänning och alla andra hade på sig svarta klänningar. 8 glas skumpa senare åkte vi till stan å dom sa bara DRICK!! det kommer du behöva.vi möter upp en kille som hette Eddie och jag fattade ingenting. då visade det sig att jag fick spela in en skiva!!! did I tell you med jerry williams fick jag spela in när alla sitter å glor å skrattar. jag va sååå nervös,jag har sån scenskräck och jag och mikrofoner gillar inte varandra. ja,ja! det va jättekul,men det låter verkligen förjävligt häll på att dö av en skrattattack när vi lyssnade på den.sen gick vi hem till jossan å kollade på fotbollen och så hade dom beställt catering som va underbart gott. Tiden bara flög igen å när jag va i det stadiet där man e su full så man bara ligger på golvet å skrattar va det dax att gå in till stan . Då gick vi till bond å mötte upp killarna. Tinny va så full å dom hade tagit på honom en game over t shirt och förstora byxor som han tappade hela tiden när han dansade.vi va så fulla å NTV va där och filmade oss hela tiden.jag hade så jävla roligt!!
  • Pidis

    Vad roligt.
    Kul att det blev en lyckad hippa.
    Ska bli så kul att få se er på fredag.
    Jag och två tjej kompisar kommer till kyrkan och tittar.


    fitforfight skrev 2008-06-15 19:00:14 följande:
    underbart!! jag längtar riktigt mycket nu!hade ju möhippan igår å hade så sjukt kul!! först kom tjejerna hem till mig vid 10 å satte en öl i handen på mig. Vi gick bort till slottsmöllan och spelade laserdome. så jävla kul,men man va ju helt slut efteråt. Sen har man ju på sig en väst när man spelar som är ganska tung så jag har röda märken på axlarna nu sen fick jag klä mig snyggt i min underbara vita klänning och alla andra hade på sig svarta klänningar. 8 glas skumpa senare åkte vi till stan å dom sa bara DRICK!! det kommer du behöva.vi möter upp en kille som hette Eddie och jag fattade ingenting. då visade det sig att jag fick spela in en skiva!!! did I tell you med jerry williams fick jag spela in när alla sitter å glor å skrattar. jag va sååå nervös,jag har sån scenskräck och jag och mikrofoner gillar inte varandra. ja,ja! det va jättekul,men det låter verkligen förjävligt häll på att dö av en skrattattack när vi lyssnade på den.sen gick vi hem till jossan å kollade på fotbollen och så hade dom beställt catering som va underbart gott. Tiden bara flög igen å när jag va i det stadiet där man e su full så man bara ligger på golvet å skrattar va det dax att gå in till stan . Då gick vi till bond å mötte upp killarna. Tinny va så full å dom hade tagit på honom en game over t shirt och förstora byxor som han tappade hela tiden när han dansade.vi va så fulla å NTV va där och filmade oss hela tiden.jag hade så jävla roligt!!
  • Pidis

    helenaoandreas:
    STORT grattis. Du var sååååååå vacker. Blev riktigt avis på dig.
    Jag hann tyvärr inte komma till kyrkan. Men Elin har lovat att berätta allt för mig nästa gång jag ska dit.

    Ni kan aldrig gissa vad jag fick reda på igår,
    JO en kompis till mig ska gifta sig nästa år
    Och vem tror ni hon har frågat om att bli tärna
    JO JAG!!! Fan vad kul, trodde aldrig att jag skulle
    få vara det igen. Jag ska vara lite toastmadam också.
    Så nu har man två bröllop att fokusera sig på till nästa år.
    Dem gifter sig ca 2 månader efter oss så det borde ju funka fint.

    Ha en toppen dag nu tjejer.
    Kramiz

  • Wretenstam

    Hallo goingar!!

    helenaoandreas:
    Stort grattis till nyblivna herr och fru!!
    Gud va kul att allt gick bra och att ni hade kul. Är så nyfiken på att få se bilderna... Vårt värdpar och toastmadame var här igår och vi hade ett litet möte inför den stora dagen...jag är helt kass nu...NU tror jag att jag har fattat att jag ska gifta mig och att det är mindre än 8 veckor kvar...jag är ett nervvrak .

    fitforfight:
    Shit låter som en toppen hippa!!! Va kul att det blev så bra och att ni hade kul...själv längtar jag eller nej eller jo eller både och.... Är så jävlar nervös för vad Jessica den lilla råttan ska hitta på med mig. Men kul så in i norden ska det bli!

Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar ny