• Svar på tråden På söndag drar det igång! Nu jävlar!
  • Hammerman

    Heh, ja, jag har ett tag kvar tills jag ser ut som Sixten Landby (killen på min visningsbild), men vad attan, man måste ju börja någonstans...

  • Äntligen är det min tur

    Hej Hammerman!!

    Nä tyvärr vet jag inte när det kommer sändas än. Det kommer vara det första programmet i serien i höst. Så jag tippar på september!! Det går ju på tv3 så de brukar ju visa reklam ett tag innan det sänds.

    LYCKA TILL!! jag ska följa dig o se hur det går för dig.

  • Äntligen är det min tur

    Härligt jobbat!!!! Kämpa på!!!!

    jag hänger på här.... 15tusen steg per dag!!! Men va snygga vi ska bli

    När ska du gifta dig????

  • Hammerman

    Äntligen är det min tur skrev 2008-06-04 10:32:31 följande:


    När ska du gifta dig????
    När någon trevlig tjej äntligen begriper sig på hur underbar jag är såklart!
  • Äntligen är det min tur

    Hahaha OK

    Snart kan du ju gå ut på ragging rundor o spänna dig. Som han på bilden


    Hammerman1 skrev 2008-06-04 21:38:14 följande:
    Äntligen är det min tur skrev 2008-06-04 10:32:31 följande:
    När någon trevlig tjej äntligen begriper sig på hur underbar jag är såklart!
  • Hammerman

    Heh, det är bara ni väntar till strandsäsongen 2009, då kommer jag att dominera scenen totalt.

  • Hammerman

    Jaha, så var det dags för uppdatering igen då! 0,9 kg och 2 cm mindre runt midjan är veckans betyg. Inte alls tokigt!

    Bloggen: beach2009.blogdog.se/blog.html&start=0

    Direktlänk till veckans bilder: www.pixbox.se/alb_show_id824905_page0.html

    Det gör nästan ont i mig att se hur jag såg ut hösten 2005: www.pixbox.se/pic_show_id21130309.html

    Nå inget att deppa ihop över. Strandsäsongen 2009 ska ni få se en Hammerman som får pojkvaskern på bilden att likna en utmärglad nakenråtta!

  • Hammerman

    Vill bara tillägg att BMI suger. På kortet från 2005 vägde jag 92 kg och hade ett BMI på 28. Man ska inte ligga över 25. Huff! Jävla nonsens.

  • Originalrosen

    Hammerman!
    Du är så himla sexig och vet du varför? Du har humor, är intelligent och kan uttrycka dig. DET är sexigt! Om du är duktig på att lyssna också så är du ett kap för varje ledig, vettig kvinna som är värd dig.

    Bra att du har satt igång för det blir inte lättare att gå ned ju fler kilo man lägger på sig. Själv är jag tjock som bara den och hämtar just nu kraft att sätta igång, har väntat på tok för länge så många kila är det att tampas med.

    Jag tänker inte banta utan lägga om livet, är för gammal för att banta - igen. Nu krävs andra tag, går ju bara upp igen när jag har gått ned. Nu måste jag lägga om livsstil.

    Jag får hämta kraft och styrka i din tråd. Bra början och bra jobbat!

Svar på tråden På söndag drar det igång! Nu jävlar!