• Mizty

    Nya Göteborgsbrudar del2

    Då fortsätter vi i en ny tråd

    fru Trul 14 Februari 2008
    Bartan 31 Maj 2008
    Sagess 28 Juni 2008
    frökenkräfta 8 augusti 2008
    Sarahochdavid 9 Augusti 2008
    Lokalo 16 Augusti 2008
    Busfia 23 Augusti 2008
    Schükano 6 September 2008
    Ajjse 13 September 2008
    Troll1 27 September 2008
    Mizty 081108
    Danielaa (och Mikael) 2 maj 2009
    Carolina 1979 23 Maj 2009
    lottaochalex 8 Augusti 2009

    Första tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2738115.html

  • Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar del2
  • Troll1

    Ngt annat: Har ni tips på fotograf? Vår blev det inget med... Det går "Troll" med den biten och det är ju en viktig bit tycker jag. Inte långt kvar nu heller. Ibland dyker det upp duktiga personer som bygger upp sin portfolio. Ngn som har tips?

  • busfia

    Troll1: Jag bor på hisingen vid Backa plan typ. Fy va hemskt för dom som vill vara ute o njuta vid vattnet. Jag är hund vakt åt min grannes hund idag så e hemma o tar det lugnt, men va varmt de e, ska inte klaga

  • Ajjse

    Vi har bokat en tjej som heter Sofie Askenbom. Gå in på www.askenbom.se Vi ska träffa henne på torsdag för att prata ihop oss lite. Dom är två fotografer till billigare pris än en, dom ska precis börja fota tillsammans, innan har hon varit ensam.
    Kanske kan vara värt att kolla upp?!


    Troll1 skrev 2008-07-28 16:35:59 följande:
    Ngt annat: Har ni tips på fotograf? Vår blev det inget med... Det går "Troll" med den biten och det är ju en viktig bit tycker jag. Inte långt kvar nu heller. Ibland dyker det upp duktiga personer som bygger upp sin portfolio. Ngn som har tips?
  • Troll1
    Ajjse skrev 2008-07-28 21:52:24 följande:
    Vi har bokat en tjej som heter Sofie Askenbom. Gå in på www.askenbom.se Vi ska träffa henne på torsdag för att prata ihop oss lite. Dom är två fotografer till billigare pris än en, dom ska precis börja fota tillsammans, innan har hon varit ensam.Kanske kan vara värt att kolla upp?!
    Tack för tipset, har mailat henne och får väl se vad hon säger.
  • Troll1
    Ajjse skrev 2008-07-28 21:52:24 följande:
    Vi har bokat en tjej som heter Sofie Askenbom. Gå in på www.askenbom.se Vi ska träffa henne på torsdag för att prata ihop oss lite. Dom är två fotografer till billigare pris än en, dom ska precis börja fota tillsammans, innan har hon varit ensam.Kanske kan vara värt att kolla upp?!
    Har kontaktat dem och fick ett snabbt svar. Har du kollegans (Ingemars) hemsida?
  • Ajjse

    Nä, tyvärr! Men var det inte Anders han heter?
    Vi ska träffa dom båda imorgon så jag kan kolla upp det och återkomma. Har du fått någon prislista mailad till dig? Jag fick en för ett tag sedan, säg till om du vill ha den!


    Troll1 skrev 2008-07-30 00:07:25 följande:
    Har kontaktat dem och fick ett snabbt svar. Har du kollegans (Ingemars) hemsida?
  • Troll1
    Ajjse skrev 2008-07-30 16:04:30 följande:
    Nä, tyvärr! Men var det inte Anders han heter? Vi ska träffa dom båda imorgon så jag kan kolla upp det och återkomma. Har du fått någon prislista mailad till dig? Jag fick en för ett tag sedan, säg till om du vill ha den!
    Vi har nog så gott som bestämt oss, men berätta gärna mer efter morgondagen. (Han heter både Anders o Ingemar tror jag.) Vi har prislistan.
  • Ajjse

    Lovar att återkomma imorgon!

    Var förresten och tjuvtittade på min ring idag... Dom ringde från Hallbergs för några veckor sedan och sa att den kommit men att den kunde ligga där tills det var dags i september, men jag kunde bara inte hålla mig.. Jag är helnöjd!


    Troll1 skrev 2008-07-30 20:34:42 följande:
    Vi har nog så gott som bestämt oss, men berätta gärna mer efter morgondagen. (Han heter både Anders o Ingemar tror jag.) Vi har prislistan.
  • Ajjse

    Troll1: Nu vet jag hur det är med namnet på den andre fotografen! Han heter Anders Ingemar och Ingemar är tilltalsnamnet det är därför Sofie sagt fel till mig.
    Vi träffade dem igår och de är jätte trevliga! Det känns jätte bra och jag är övertygad om att det kommer bli bra. Hoppas ni får samma uppfattning om och när ni träffar dem.

  • Troll1
    Ajjse skrev 2008-08-01 10:14:13 följande:
    Troll1: Nu vet jag hur det är med namnet på den andre fotografen! Han heter Anders Ingemar och Ingemar är tilltalsnamnet det är därför Sofie sagt fel till mig. Vi träffade dem igår och de är jätte trevliga! Det känns jätte bra och jag är övertygad om att det kommer bli bra. Hoppas ni får samma uppfattning om och när ni träffar dem.
    Så roligt, Ajjse! Är det ngt vi bör tänka på tills vi träffar dem? Hur många tim har ni bokat? Var gifter ni er förresten?
    Härligt med ringarna. Vi var på Hedens guld igår och en så´n toppenservice vi fick. Ändå hade de haft rån några dgr tidigare. Vi lämnar in det stackars guld vi har lyckats få ihop genom idogt sökande i lådor. Inte mkt med alltid nå´t. Vi måste få ner priset lite, annars blir det kris.
Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar del2